Site icon מקומון רמת גן

כאבים בברכיים? ככה תפתרו את זה אחת ולתמיד

זקוקים לניתוח החלפת ברך? אם כך, הגיע הזמן שגם אתם תכירו את הטכנולוגיה הרובוטית החדשנית והמבטיחה להחלפת מפרק ברך

סובלים מכאבים נוראיים וממושכים בברכיים, ורוצים לדעת איך תוכלו לטפל בכאב ולהעביר אותו אחת ולתמיד? זקוקים לניתוח החלפת מפרק ברך, אך לא יודעים למי כדאי לפנות או איך למצוא רופאים מומלצים להחלפת ברך? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. בואו ללמוד כל מה שחשוב לדעת על כאבי ברכיים – כמו במה מדובר, למה זה קורה, מתי ואיך זה עובר, ואיך אפשר לטפל בכאבים אלו בצורה נכונה.

מה הם כאבי ברכיים?

כאבי ברכיים שכיחים בכל הגילאים, ובקרב גברים ונשים כאחד. כאבים אלו יכולים להופיע עקב תאונה, מכה או חבלה בברך, וכך גם בעקבות שחיקה או מצבים רפואיים שונים כמו זיהום, דלקת מפרקים, או בעיה מכנית. לרוב, הכאבים הם קלים ונסבלים יחסית, והם יכולים לעבור תוך פרק זמן קצר או ארוך.

איך לטפל בכאבי ברכיים?

 

במידה ומדובר בכאבי ברכיים קלים, אז אפשר לטפל בהם בעזרת מנוחה, חבישות אלסטיות, ופיזיותרפיה, וכדי להתמודד עם הכאבים ולהפיגם – ניתן לקחת משככי כאבים, בהמלצת הרופא המטפל.

ואילו אם מדובר בכאבי ברכיים כרוניים עוצמתיים, אז יש סיכוי שלא תהיה ברירה אלא לערוך ניתוח על מנת לפתור את הבעיה. וזאת מכיוון שכאבי ברכיים חזקים וממושכים יכולים להיות קשים מנשוא, ולעיתים הם עלולים להיות גם מסוכנים להמשך תקינות הפעילות של הברכיים והרגליים. ולכן, במקרה כזה, רצוי לפנות רק לרופאים מומלצים להחלפת ברך.

למה חשוב לפנות רק לרופאים מומלצים להחלפת ברך?

סובלים מכאבי ברכיים וזקוקים לניתוח החלפת ברך? אם כך, ודאי מצאתם את עצמכם מחפשים מידע על רופאים מומלצים להחלפת ברכיים. וזאת שכן הברכיים שלנו הן אחד מהאיברים החשובים ביותר לתקינות הפעילות של הרגליים שלנו ועבור ההליכה וההתניידת שלנו. ולכן, כמובן שנרצה עבורן רק את הטיפול הבטוח, המקצועי והיעיל ביותר.

החלפת מפרק ברך – רק עם טכנולוגיית ™Mako

אם גם אתם זקוקים לניתוח החלפת ברכיים – אתם חייבים להכיר את הרובוט המוביל להחלפות מפרק הברך והירך, שנקרא רובוט ה- ™Mako. שימו לב שהרובוט אינו מבצע את הניתוח, אלא הוא בעצם מסייע למנתח לבצע את עבודתו באופן מדויק, נכון ומותאם יותר אישית למטופל, תוך צמצום הסיכון לטעויות אנוש בניתוח. הטכנולוגיה בסיוע הזרוע הרובוטית למעשה מסייעת למנתחים לבצע את עבודתם טוב יותר, ומחקרים מוכיחים שהשימוש בטכנולוגיה זו בניתוחי החלפת ברכיים מעלה את אחוזי השרידות של השתל באופן משמעותי.

נכון לכתיבת שורות אלו, ניתוח חדשני זה באמצעות רובוט ה- ™Mako מוצע כיום רק בבית החולים רפאל, שנמצא פארק עתידים 3, תל אביב-יפו.

Exit mobile version