Site icon מקומון רמת גן

יתרונות התקנת בידה בשירותים

האם אי פעם תהיתם אם יש דרך טובה יותר, היגיינית יותר ידידותית יותר לסביבה לנקות לאחר השימוש בשירותים? חשבנו שזה יהיה רעיון טוב לחקור את עולם הבידור להאיר את עיניכם לגבי היתרונות של השימוש בהם.

היתרונות של שימוש בבידה תוצרת בית

אנשים רבים מגלים את היתרונות של שימוש בבידה תוצרת בית בחדר האמבטיה שלהם. לא רק שזה חסכוני, אבל זה גם מספק דרך נוחה והיגיינית יותר לנקות את עצמך. ניתן להתקין בקלות בידה תוצרת בית בכל חדר אמבטיה תוך שימוש בחומרים פשוטים כגון פיית ספריי וצינור.

שימוש בבידה גם חוסך כסף וידידותי יותר לסביבה מכיוון שהוא מפחית את צריכת נייר הטואלט. בנוסף להיותו חסכוני וידידותי לסביבה, בידה תוצרת בית גם מפחית את הסיכון לזיהום ולזיהומים בדרכי השתן הקשורים לשימוש בנייר טואלט. אז למה לא לנסות ולחוות את התחושה המרעננת של בידה ביתי?

חיסכון במים באמצעות בידה

שימוש בבידה יכול לחסוך כמות משמעותית של מים בהשוואה לשימוש בנייר טואלט. על פי הקרן העולמית לחיות בר, נדרשים כ-37 גלונים של מים כדי לייצר גליל נייר טואלט אחד. המשמעות היא שבכל פעם שאדם משתמש בנייר טואלט, הוא תורם בעקיפין לבזבוז מים. מצד שני, שימוש בבידה בדרך כלל צורך רק כחצי ליטר מים לכל שימוש. זה שווה להפחתה משמעותית בצריכת המים ויכול להועיל לסביבה בטווח הארוך.

יתר על כן, בידה יכול להיות פתרון ידידותי לסביבה מכיוון שהוא מפחית באופן משמעותי את כמות הנייר שאנו משתמשים בה. למעשה, על פי מחקר של המועצה הלאומית להגנה על משאבים, האמריקאים משתמשים באומדן של 28,000 עצים לנייר טואלט מדי יום. על ידי שימוש בבידה, אנו יכולים להפחית את התלות שלנו בנייר ולהשפיע באופן חיובי על הסביבה.

במדינה כמו ישראל, חיסכון במים חשוב במיוחד; שימוש בבידה יכול להיות דרך מצוינת לעזור.

צילום: FREEPIK

היתרונות הבריאותיים של שימוש בבידה: משפחות עם ילדים, היגיינה אישית

שירותי בידה מציעים מספר יתרונות בריאותיים שהופכים אותם לאופציה טובה יותר מאשר שימוש בנייר טואלט. ראשית, שימוש בבידה יכול לסייע במניעת זיהומים, כגון זיהומים בדרכי השתן, שכן הוא מנקה את האזורים הפרטיים ביעילות. שנית, הוא שומר על היגיינה אישית מכיוון שהוא מסייע לאנשים לשמור על האזורים הפרטיים שלהם נקיים ובריאים.

כמו כן, שימוש בבידה הוא אידיאלי לילדים מכיוון שיש להם עור רגיש והם אינם יכולים להשתמש בנייר טואלט כראוי. זה עוזר למנוע פריחות או דמעות הנגרמות על ידי נייר טואלט גס, מה שהופך אותו בטוח ובריא עבור הקטנים.

באופן כללי, שימוש בבידה משפר את הרגלי ההיגיינה שלך, מקדם ניקיון ומשפר את הבריאות הכללית שלך, ומשפר את איכות החיים שלך.

מחיר התקנת בידה לאסלה

כשמדובר בהתקנת בידה בחדר אמבטיה, העלות הראשונית עשויה להיראות גבוהה, אך חשוב לקחת בחשבון את היתרונות לטווח הארוך. מחירם של המכרזים נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים.

דגמים פשוטים, כמו בידה ידני או בידה שמתחברים למושב האסלה, עשויים לעלות עד כמה מאות שקלים, בעוד דגמים מתקדמים יותר יכולים לעלות כמה אלפי שקלים.

המחיר יהיה תלוי בגורמים כגון סוג הבידה, איכות החומרים המשמשים, ותכונות נוספות כגון מים חמים, ייבוש אוויר ומושבים מחוממים. למרות העלות הראשונית, השקעה בבידה יכולה בסופו של דבר לחסוך לכם כסף בכך שלא תצטרכו לקנות כל כך הרבה נייר טואלט ובהפחתת השימוש במים.

למה להפסיק להשתמש בנייר טואלט?

שימוש בנייר טואלט הפך להרגל עבור רבים, אבל זה לא הפתרון הכי היגייני או ידידותי לסביבה. נייר טואלט עלול לגרום לגירוי, פריחה ואפילו זיהומים באזורים רגישים. זה גם תורם גדול לכריתת יערות מכיוון שהוא דורש הרבה מים, אנרגיה ומשאבים כדי לייצר.

בידטים מציעים פתרון היגייני יותר המשתמש במים לניקוי במקום נייר, מה שמפחית את הסיכון לזיהום ועדין יותר על עור רגיש.

בנוסף, בידה הוא פתרון ידידותי לסביבה מכיוון שהוא מפחית את הצורך בנייר טואלט, אשר חוסך עצים וטוב יותר לכדור הארץ. על ידי הפסקת השימוש בנייר טואלט ומעבר לבידה, תוכלו לשפר את ההיגיינה והבריאות שלכם ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלכם.

התקנת בידה ביתי בעזרת אינסטלטור מומחה

הזמנת אינסטלטור ברמת גן שיעזור בהתקנת בידה ביתי חיונית על מנת להבטיח שהעבודה נעשית כהלכה. אינסטלטור מומחה מגיע עם הכלים, המומחיות והניסיון להתקנת בידה בצורה נכונה.

כמו גם את הידע לייעץ לגבי סוג הבידה הטוב ביותר עבור הבית שלך. כמו כן, אינסטלטור ברמת גן יוכל לענות על כל שאלה שתהיה לכם לגבי ההתקנה והשימוש בבידה. יתר על כן, אינסטלטור ברמת גן יכול לעזור למנוע טעויות יקרות שעלולות להיעשות אם הבידה מותקן בצורה לא נכונה.

שאלות נפוצות לגבי שימוש בבידה

הנה כמה שאלות נפוצות על שימוש בבידה:

יתרונות השימוש בבידה

שימוש בבידה יכול להיות בעל יתרונות רבים עבורך ועבור הסביבה. הנה כמה יתרונות לשימוש בבידה:

Exit mobile version