Site icon מקומון רמת גן

יש מי שמטפל בבעיות הנזילה שלכם במלוא הרצינות

קרדיט - Canva

נזקים שנגרמים בגל לבעיות של נזילות ודליפות מצנרת המים מתגלים בדרך כלל רק כאשר מתגלים הכתמים החיצוניים שנוצרים לאחר תקופה ארוכה אצלכם או אצל השכנים, או כאשר אתם מקבלים התראה מתאגיד המים המקומי שחשבונות המים שלכם גבוהים במידה לא סבירה. בניגוד לעבר כבר אין צורך לשבור קירות במקרים כאלה ולכן אין סיבה להיבהל. באמצעים טכנולוגיים מתקדמים אפשר להפעיל סוגים שונים של מאתר נזילות מים בכל מקום ומבלי לשבור אריחים או מרצפות. הנזילות חייבות להיות מתוקנות בהקדם משום שככל שעובר הזמן הנזקים יכולים להתרחב ולהפוך להרס תשתיות רציני ולפגיעה גדולה בבית. לכן, ככל שתאתרו זאת מוקדם יותר ותתקנו זאת באמצעות אינסטלטורים מומחים כך גם אפשר יהיה לחזור לשגרה ולהמשיך לחיות את חייכם. חברת WaterFix מציעה לכם את שירותיה המתקדמים והטכנולוגיה העדכנית ביותר שבעזרתה אפשר למצוא נזילות אלה.

איתור נזילות בלי לשבור קיר

נזילות יכולות להיות בכל מקום שהוא לאורך צנרת שעוברת מתחת לרצפה, בתוך הקירות או בתקרה, וכדי לאתר אותה משתמשים היום בטכנולוגיה לא פולשנית כדי להבטיח שהיא תאותר במדויק וללא נזק נוסף לבית. במקרה כזה מפעילים איתור נזילות עם מצלמה תרמית שעובדת על הבדלי הטמפרטורות בין המים שזורמים מהמקום של הנזילה בתוך הקיר או מתחת למרצפות, ומקרינה תמונת אינפרא אדום מדויקת של מיקום הנזק עצמו. חשוב לומר שאפשר גם לתקן את הנזק מבלי לשבור במקרה שמגלים אותו כמו חלודה ובלאי בצינורות, כך שאפשר להשחיל מבפנים שרוול או טלאי או חומר אחר שמחדירים באמצעות סיב אופטי, אם זה אפשרי. לעתים נדירות בלבד אנחנו נדרשים לשבירה רצינית של הקירות שאנחנו מוצאי בתוכם נזילות שונות.

גם הגינה מועדת לפורענות

בכל מקום שיש בו צינור יש בו סיכוי לפורענות של נזילות ושל נזקים שונים שנגרמים לצנרת ולכל המתקנים והציוד שדרכם זורמים המים. לכן, חשוב לתחזק אותם ולבחור מלכתחילה בציוד שהוא תקני ויכול להחזיק מעמד זמן רב גם לבית וגם לגינה. גם איתור נזילות מים בגינה הוא הכרחי לא רק בגלל חשבונות המים הגבוהים שמקבלים בגלל הנזילה, אלא גם בגלל הבזבוז של מים, הנזקים שנגרמים לצמחייה ולכל תשתית שנמצאת בגינה ומוצפת רטיבות כמו חשמל ותקשורת. איתור נזילות ותיקונן יכול להיעשות היום בצורה מהירה ומדויקת ללא חפירה בתוך הקרקע, אלא בעזרת ציוד מתקדם לאיתור פליטות גז מהצינור. חברת WaterFix מציעה לכם את שירותי האיתור והתיקון של הנזילות בכל מקום שבו זה נדרש.

Exit mobile version