Site icon מקומון רמת גן

ישראל זינגר: "לא אתמודד לראשות העיר"

ישראל זינגר. צילום: ענת סודאי אלאלוף

ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן לשעבר הודיע השבוע כי הוא לא יתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות. לאחר מכן פרסם פוסט ציבורי בו הוא תומך בליעד אילני לראשות העיר.

ישראל זינגר
ישראל זינגר . צילומים: יחצ

"לאחר החלטתי שלא להתמודד לראשות העיר, פנו אליי רבים בשאלה – האם אתה מסיים את דרכך בפיתוח ודאגה לרמת גן ותושביה, שאתה כה אוהב, ושלמענם פעלת במשך עשרות שנים? ובכן, אני "לא עוזב את העיר", בה אני חי ופועל שנים רבות. אמשיך לפעול במרץ כדי לסייע להחזיר את רמת גן לרמת-גנים, להחזיר את רמת גן לתושביה."

בהמשך הפוסט מציין זינגר : "ברור לי כי ליעד אילני הוא המועמד היחיד שיכול לנצח את כרמל שאמה, ולהחליף את הנהגת העיר, והיום אני משוכנע שליעד ינצח וייבחר לראשות העיר".
"כאיש חינוך אני סמוך ובטוח שליעד ישקף מדיניות ליברלית במערכת החינוך. מתוקף היכרותי עם המשנה החינוכית שלו, אני משוכנע שמערכת החינוך של רמת-גן תחזור להיות המובילה בישראל, ועשרות המיליונים שליעד יחסוך מאירועי הראווה של שאמה יושקעו על ידו בילדים שלנו ובמערכת החינוך."
זינגר סיכם:
"ליעד אילני הוא האדם המתאים לכהן כראש העיר הבא של רמת-גן. הוא איש אמיץ, חרוץ, שקול ובעל יכולת קבלת החלטות. גם סגנונו הנעים הוא מצרך שנחוץ מאוד וחסר כיום לעיר מול משרדי הממשלה, וגם מול כל תושבת ותושב."

Exit mobile version