Site icon מקומון רמת גן

יעד ההשקעה של השנה! – קרקע להשקעה בקדימה

freepik

קדימה צורן עשתה דרך יפה ממושבה למועצה מקומית צנועה וכיום לאחד הישובים המתקדמים והאטרקטיביים למגורים ולהשקעה בישראל. ממוקמת צפונית לכפר סבא, לפני פרדסיה ונתניה, עמק חפר ואבן יהודה, קדימה מציעה צמודי קרקע ואיכות חיים אמיתית לתושביה ומתפתחת כל שנה בהתאם. קרקע להשקעה בקדימה שהייתה פעם זולה ביותר, העלתה את ערכה במאות אחוזים אך עדיין קרקע להשקעה בקדימה נחשבת אטרקטיבית לרכישה על ידי משקיע נדלן רבים ומנוסים.

חינוך, תשתיות ואוכלוסייה ברמה הגבוהה ביותר – קרקע להשקעה בקדימה

קרקע להשקעה בקדימה היא רעיון מצוין עבור משפחות בנות המקום, עבור ילדיהם וגם עבור משקיעים חיצוניים שמחפשים את נקודות הנדלן החמות ביותר בישראל כיום. יישובי השרון הצפוני, פרדסיה, קדימה ואחרות מצטיינות בתנאי המגורים מהמובחרים ביותר בארץ ומספקים לתושבים גאווה מקומית בדמות של בוגרי הישוב אשר נהנים מחינוך איכותי ומצליחים להשתלב בתפקידי מפתח בחברה לאחר השחרור מהצבא כשגם היחידות הקרביות בהן משתלבים בני המקום תורמות למוניטין של קדימה צורן.

א.ב מוראנו – זה הזמן לרכישת קרקע להשקעה ברעננה, קרקע להשקעה בקדימה ועוד!

מתעניינים ברכישת קרקע להשקעה בקדימה, צורן, רעננה, חדרה, כפר סבא או הוד השרון? ל-א.ב מוראנו יש כמה הצעות שיכולות לעניין אתכם בפרויקטים מרכזיים בערים ובישובים הללו, עסקאות נדלן שיכולות לסדר לכם תשואה גבוהה בהמשך, בין אם על ידי רכישת הקרקע ומכירתה במחיר גבוה בהרבה לאחר מכן או על ידי רכישת הקרקע ובניית נכס או השכרתו. אנו מציעים ללקוחותינו נכסים וקרקעות להשקעה בהתאמה אישית בהתאם לסוג הנכס, מידת הסיכון, תנאי התשלום וההון העצמי, מידת המעורבות של הלקוח בפרויקט והזמן שהוא הקציב לעצמו למימוש רווח מהעסקה.

4 גורמים שצריך להביא בחשבון לפני חתימה על כל עסקת נדלן:

בין אם אתם מתעניינים ברכישת קרקע להשקעה בקדימה, קרקע להשקעה ברעננה, כפר סבא או בכל מקום אחר בארץ, יש כמה פרמטרים שילוו אתכם לפני, בזמן ואחרי העסקה שאתם צריכים להכיר ולהביא בחשבון. איכות עסקת נדלן נקבעת לפי כמה גורמים בסיסיים ומובנים מאליהם כמו סוג הנכס, מיקום הנכס, מחיר הנכס או הקרקע וכו', הנה פירוט קצר של כל הגורמים:

סוג הנכס – יש מגוון רחב של עסקאות נדלן המציעות תמהילים שונים וסוגים שונים של התחייבויות עבור המשקיע: עסקאות לרכישת קרקע חקלאית לא מופשרת, קרקע מופשרת, קרקע מאושרת לבנייה וכדומה. בנוסף, ישנן עסקאות נדלן מסחרי, עסקאות רכישת נכס במתחם משותף, עסקאות השכרת נכס נדלן ועוד. בין אם אתם רוכשים מחסן, דירה או נחלה, הנה עוד כמה גורמים רלוונטיים:

מיקום הנכס –  כפי שפירטנו במאמר אחר באתר (מוזמנים לקרוא) סוג הנכס אמנם חשוב מאוד אך מיקום הנכס חשוב לא פחות אם לא יותר. זהו חוק בסיסי בעולם הנדלן ומובן מאליו שווילה ברמת השרון למשל עולה יותר מווילה בשדרות נכון לעכשיו ולכן ליווי מקצועי והבנת השטח והמחירים הכרחית עבור כל משקיע נדלן מתחיל שחושב שמצא מציאה אך לא מודע למחירי האמת על הקרקע עצמה ביחס לנכסים דומים אחרים.

מחיר הנכס – אז נכון שמיקום וסוג הנכס הם שני פרמטרים חשובים ביותר אבל הכל בסופו של דבר הוא עניין של מחיר. אפשר להרוויח על דירת שני חדרים אחוזים יותר גבוהים משאפשר להרוויח על עסקת מגדל 30 קומות למשל. פה כבר הכל עניין של עסקים ואין זה משנה אם מדובר בנכס נדלן או בכל נכס אחר להשקעה. השורה התחתונה, שורת הרווח מהעסקה היא השורה החשובה ביותר בעסקה וזה דבר שצריך להפנים ותמיד לזכור. אין הבטחות לרווח בשום תחום ובשום ענף. אמנם שוק הנדלן מגלם מגוון אפשרויות רווח גבוהות מאוד אף בסוף הכל תלוי בפרטי העסקה עצמה.

זמן מימוש העסקה – " זמן שווה כסף" הוא משפט שיכול להתאים במיוחד בעולם הנדלן. עסקאות נדלן יכולות לקחת זמן רב והכלל הוא שכלל שהעסקה עדיין בשלבים ראשונים, למשל עסקת רכישת קרקע חקלאית לא מופשרת, כך גם רמת הסיכון גבוהה יותר אך לצידה גם רמת הרווח. עסקה שלוקחת זמן רב יותר, אפילו שנים רבות, יכולה להיות משתלמת יותר מעסקה מהירה עם אחוז רווח שולי קטן.

עסקת נדלן משתלמת בהתאמה אישית  – א.ב מוראנו

רוצים להיכנס לתחום השקעות הנדלן ולא יודעים מאיפה להתחיל? נשמח להיפגש עמכם ולתת לכם את כל המידע בצורה מפורטת לגביי הפרויקטים שלנו, טיב העסקה, מיקום הנכס, מחיר הקרקע, זמן הוצאת העסקה לפועל וכדומה. היתרון בבחירת חברת יזמות נדלן וותיקה הוא גם ברמת הביטחון בנכסים, גם באיכות הנכסים וגם באפשרויות התשלום ומימוש הרווח על הנכס בעתיד. בנוסף אנו מספקים מעטפת משפטית ומקצועית ומאפשרים לכם להבין לעומק ולקבל נתונים ומידע פנימי שקשה מאוד להשיג לבד.

שוק הנדלן עומד לעלות שוב בקרוב – זה הזמן להשקיע בנדלן בישראל!

שוק הנדלן חוזר להתעורר אחרי תרדמת של כשנתיים בשל הקורונה. כל משקיע נדלן יודע שאין טעם לחכות על הגדר וכל מי שרוצה להשקיע בנדלן יודע שהמחירים עומדים לעלות בקרוב בשל הביקוש הרב שנוצר בתקופת הקורונה ולא קיבל מענה אמיתי בשטח. הקורונה גרמה לרבים להבין את חשיבות המרחב האישי ואת החשיבות של קרקע בעולם בכלל ובישראל הקטנה בה כמות הקרקעות נמוכה ביותר ביחס לשטח המדינה וביחס לכמות האזרחים בה בפרט.

רוצים להבין עוד על עולם הנדלן והיכנס לעובי הקורה, למצוא קרקעות ונכסי נדלן מעולים באזורי הביקוש של ישראל? מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם לקביעת פגישת היכרות לבחינת התאמתכם לכניסה אחד הפרויקטים שלנו. להתראות ובהצלחה!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

Exit mobile version