Site icon מקומון רמת גן

יישור שיניים ברמת גן אצל אורטודנט מומחה

שיניים ישרות וחיוך מושלם אינם רק עניין של מראה אסתטי שתורם לתחושת בטחון עצמי, אלא מסתתרת מאחוריו משמעות רחבה של בריאות הפה. כאשר השיניים אינן ישרות, הן עלולות לגרום גם להפרעה בדיבור ובלעיסה, לבעיות חניכיים ואף לשינוי במבנה הפנים שיתבטא במראה לא סימטרי.

התפתחות הטכנולוגיה בתחום האורטודנטיה מאפשרת טיפולים מתקדמים בתחום יישור שיניים. אם גם אתם מחפשים אורטודנט ברמת גן, מומחה ליישור שיניים, בעל השכלה מתאימה ועדכנית אז הגעתם למקום הנכון. השורות הבאות ישפכו לכם אור על סוגי טיפולים המיועדים עבור ילדים ומבוגרים כאחד, על מגוון שיטות טיפול מתקדמות ובהתאמה אישית למצב השיניים ולתוכנית הטיפול. מאחלים לכם קריאה נעימה, מראה אסתטי וביטחון עצמי שופע.

יישור שיניים לילדים ברמת גן

הורים רבים מוכנים להשקיע ממיטב כספם כדי להעניק לילדיהם שיניים ישרות, בריאות ואסתטיות. אבחון וטיפול בגיל צעיר עשוי למנוע בעיות בעתיד. הטיפול אצל ילדים מתחיל לאחר התקופה בה מתחלפות שיני החלב בשיניים קבועות. אורטודנט ברמת גן יבצע בדיקה מקיפה ואבחון מצב השיניים אצל הילד, לאחריה יוכל לתת המלצות ולבנות תוכנית טיפול מתאימה.

צילום: יח"צ

טיפול שיניים אצל ילדים אורך זמן. טיפול יכול להימשך בממוצע כשנה וחצי ויש צורך במספר לא קטן של ביקורים במרפאה בהתאם לתוכנית הטיפול ודרגת המורכבות של הטיפול. לאחר שמסתיים הטיפול יוחלט איך לקבע את השיניים למניעת תזוזה בעתיד.

יישור שיניים למבוגרים ברמת גן

בעבר יישור שיניים היה טיפול המיועד לילדים ומי שלא עבר את הטיפול בילדותו נאלץ להשלים עם מצב השיניים שלו. היום ניתן לראות יותר ויותר מבוגרים שמבקשים לשנות את מראה השיניים מטעמים אסתטיים.

בקרב מבוגרים יש רצון לטיפולים שייעשו באופן דיסקרטי. רבים מרגישים נבוכים להתהלך עם "ברזלים" על השיניים ומבקשים לקצר את התהליך או להצניעו ככל שניתן. התקדמות הטכנולוגיה בתחום האורטודנטיה מאפשרת טיפולים מתקדמים שעונים על צרכים אלה כמו יישור שיניים שקוף ואף האצת התהליך באמצעים כירורגיים.

יישור שיניים באמצעות גשר

יישור שיניים בעזרת סמכים (הידועים יותר בשם גשר) היא שיטה ותיקה הכוללת הדבקת סמכים על השיניים עם גומיות וחוט מתכת המקשר ביניהם. מאז שהטכנולוגיה המתקדמת עומדת לרשות האורטודנטיה התפתח הטיפול בסמכים וקיימות מספר אפשרויות טיפול:

טיפול שיניים. צילום: pixabay

יישור שיניים באמצעות קשתית שקופות

זהו טיפול יעיל ודיסקרטי שאינו מורגש כמעט כלפי חוץ. הקשתיות הן פלטות שקופות שמוצמדות לשיניים ברוב שעות היממה. בשיטה זו לא משתמשים בחוטי מתכת או בסמכים.

הפלטות מיוצרות באמצעות טכנולוגיה מיוחדת במעבדה בארצות הברית. המטופל עובר אצל אורטודנט ברמת גן סריקה ממוחשבת של השיניים, נבנה מודל בתלת ממד של השיניים ומתבצעת הדמיה של שלבי הטיפול עד לתזוזה מלאה של השיניים למקומם בהתאם למודל. המטופל מרכיב את הקשתיות השקופות על שיניו מרבית שעות היממה ומוריד אותן רק לשם צחצוח שיניים ואכילה.

שלבי הטיפול כוללים סט של קשתיות והמטופל מחליף אותן תחת מעקב צמוד של אורטודנט מומחה ובקיא בשיטה. שיטה זו מאפשרת שמירה על דיסקרטיות בטיפול, שמירה טובה של היגיינת הפה ועל איכות החיים של המטופל.

בימים אלו, עם משבר הקורונה המקשה על הגעה של מטופלים אל הרופא המטפל, מהוות הקשתיות השקופות יתרון עצום מאחר והרופא יכול להדריך את המטופל מרחוק, ללא צורך בהגעה פיזית אל המרפאה, וזהו שיקול שצריך לקחת בחשבון.

 

לסיכום, בעידן הנוכחי, יותר מתמיד, טיפולים ליישור שיניים נגישים כמעט לכל אחד. אם אתם חשים שטיפול ליישור שיניים יסייע לכם בבניית ביטחון אישי ויסייע לבריאותכם, כדאי לפנות לאורטודנט ברמת גן לקבלת יעוץ בפגישת הכרות ולבחון יחד עמו את שיטת הטיפול המתאימה לכם. לקרבה הפיזית ולנוחות הטיפול ישנה משמעות ולכן כדאי למצוא אורטודנט מומחה בסביבת המגורים שלכם.

Exit mobile version