Site icon מקומון רמת גן

ייעוץ משפטי בעולם העסקי

קרדיט Canva

עולם השותפויות והעסקים כולל צדדים רבים. יש תקופות ורודות עם המון אופטימיות ושגשוג, ויש מנגד תקופות שאינן כאלה. בכדי להגן על עצמכם בצורה  טובה ולמצות את המיטב עבורכם חשוב מאוד לערוך הסכם שותפים אשר מסדיר את יחסי הכוחות בין השותפים ומספק פתרונות שונים אופרטיביים, במקום להגיע לבית המשפט. ההסכם מסדיר את אופן קבלת ההחלטות, תחומי אחריות, מה קורה במקרה בו אחד השותפים רוצה למכור את חלקו, במקרים של הכנסת מימון נוסף ועוד.  משרד ויינברג ושות' יספק לכם את כל המעטפת הנחוצה עבורכם בתהליך ההסכם.

הסכמים וחוזים

כאשר מדובר על שותפויות, אבל גם במקרים של גופים עסקיים מבוססים פיננסית וגדולים וארגונים – הרי שחשוב מאוד שיהיה לצדכם עורך דין לדיני חוזים. תרומתו היא גבוהה מאוד והוא גם מלווה אתכם בתהליכים שונים, בחתימת הסכמים מול ספקים ולקוחות ושיתופי פעולה, וגם במקרה הצורך ייצג אתכם בפני הרשויות, בית המשפט ויוכל לשלב תוך הסכמה כלים שונים אשר יזרזו תהליכים ויחסכו כספים כמו למשל גישור או בוררות. דיני החוזים הם עולם ומלואו וחשוב להבין זאת. יש מקרים בהם מעוניינים לבטל חוזה, מקרים אחרים לפרשנות של חוזה, ניסוח חוזה, שילוב סעיפים נחוצים. ישנם מקרים בהם נחתם בעבר חוזה עסקי שלא כלל התייחסות לנושאים שונים, ובמהלך השנים צפה מחלוקת שלא ניתן לה ביטוי בחוזה. עו"ד מקצועי בתחום ייצג אתכם בפני הערכאות השיפוטיות הרלוונטיות, ייעץ לכם מה כדאי בדיוק לעשות, יבנה עבורכם את התיק המשפטי וינסה למצות עבורכם את המקסימום.

מקרים נוספים

בגופים עסקיים ובמקומות עבודה קורה לא אחת שישנה תלונה על התנהגות לא הולמת מצד הממונים, גם בהקשר של השגת גבול פיזית ועוד. במקרים מסוימים יש לפנות אל עורך דין הטרדה מינית אשר יסייע לכם למצות את הזכויות שלכם ולהגיש תביעה כאשר יש לכך עילה, בגין מקרי הטרדות מיניות במקום העבודה. כמובן שקשה מאוד להתמודד לבד במערכה עבור הקורבן לכאורה ולכן חשוב מאוד ליווי וייעוץ משפטי. במקומות עבודה ישנו ממונה על הטרדות מיניות וניתן לפנות אליו, אך התפקיד לא מאוייש בכל מקום עבודה, ובמקומות עבודה קטנים יחסית לא נדרש זאת על פי חוק. המציאות מלמדת שרק פנייה לעורך דין בעל ניסיון והיכרות בתחום תאפשר לכם למצות את המירב ולפעול לקבלת פיצויים. משרד ויינברג ושות' מטפל בתיקים בתחום זה, וגם בתחום נוספים כמו חוזים, מסחרי, קניין רוחני, ניסוח הסכמי סודיות ועוד.

Exit mobile version