Site icon מקומון רמת גן

יו"ר העבודה-גשר-מרצ, עמיר פרץ: "כבוד לבני הנוער של רמת גן על המעורבות החברתית שהם מגלים"

עמיר פרץ עונה לשאלות. צילום: העבודה-גשר-מרצ

כ- 250 איש הגיעו אמש לכנס בבית הצנחן ברמת גן, בהשתתפות יו"ר העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ וח"כ ניצן הורוביץ. בין ההמגיעים לכנס נראו בני נוער וילדים רבים מגיל 10 ועד תלמידי תיכון אשר הפגינו מעורבות וידע בנושאים שעל סדר היום ושאלו את חברי הכנסת שאלות.

בכנס של רשימת העבודה-גשר-מרצ שנערך אתמול בבית הצנחן ברמת גן השתתפו יו"ר הרשימה, ח"כ עמיר פרץ ויו"ר מר"צ ח"כ ניצן הורוביץ. השניים נשאלו מה הם רוצים לעשות לאחר שיבחרו, ח"כ הורוביץ השיב שהוא מעוניין בתפקיד החשוב של שר החינוך של ילדי ישראל ואילו שר הבטחון לשעבר עמיר פרץ השיב: "אנחנו כאן כדי להיות המצפון החברתי והמצפן המדיני בממשלה שתקום. אנחנו רוצים להשפיע על קוי היסוד ועל כיוון של צדק חברתי, שלום, מחויבות לדמוקרטיה ולכל המעכרות החברתיות. אנחנו כאן כדי לסייע למהפיכה חברתית למען העתיד שלכם כאן, כמו של נכדיי. נפעל להשוואת קצבת הזקנה וקצבת הנכות לשכר מינימום של 6000 ₪ ולכך שהטיפול בילדים בגיל הרך יוכר כעבודה מועדפת עבור חיילים משוחררים".

פרץ ציין את בני הנוער שהגיעו לכנס ואמר "אני מלא הערכה לבני הנוער של רמת גן שהגיעו הערב על המעורבות החברתית שהם מגלים. התפקיד שלנו הוא לדאוג לעתידכם".

בית הצנחן בר"ג, אמש. צילום: העבודה-גשר-מרצ
Exit mobile version