Site icon מקומון רמת גן

יום ההוקרה למערך המילואים: רס"ל במיל' אור גולפוס מרמת גן – מעריכים אותך!

יום ההוקרה למערך המילואים חל היום ובמקומונט רמת גן אנו מוקירים את חיילי המילואים. בשיתוף דובר צה"ל ואגף התקשוב וההגנה בסייבר אנו גאים להציג בפניכם היום את רס"ל במיל' אור גולפוס, בן 29 מרמת גן.

אור התגייס ב2009 ועבר קורס תכנות, לאחר סיום הקורס המשיך להדריך ולפקד בבית הספר למקצועות המחשב וההגנה. לאחר תפקידו כמפקד בבסמ"ח המשיך לתפקיד במרכז צופן וביטחון עד סוף שירותו בקבע. – יחידת מצו”ב (מרכז צופן וביטחון) היא אחת ממחלקות חטיבת ההגנה בסייבר האמונה על פיתוח יכולות הצפנה והגנת מערכות מידע טכנולוגיות.

אור מספר לכתב מקומונט רמת גן כי אחרי שהשתחרר למדת באוניברסיטה הפתוחה מנהל עסקים והשתלב בעבודה בהייטק. "היום אני ראש צוות פיתוח בחברת IronSouree. אנחנו מפתחים מוצר אשר ישפר את חוויות המשתמשים בחברת סמסונג. אני מנהל את הצוות ומפתח את האנשים מקצועית."

רס"ל במיל' אור גולפוס. צילום: דובר צה"ל

"התחלתי לעשות מילואים שנה לאחר שהשתחררתי. החלפתי מדריכים בקרוס תכנות, ובשנה האחרונה אני מפקד על קורס נגדי תוכנה. אני מעביר קורס של שבוע שמטרתו להפוך את השירות של נגדי תוכנה למשמעותי יותר, בנוסף מגיעים עוד אנשים שמעבירים תכנים בקורס, בעיקר אזרחים. אני מעביר תכנים כמו 'איך נראה התפקיד שהם עושים בקבע, באזרחות ומה הם יכולים להביא מהאזרחות לתפקיד בצבא כאנשי קבע, כמו למשל: פיתוח יוזמות. יש אופי של תכנים בכל קורס ולנו יש את היכולת להשפיע, אנחנו משתפרים ולומדים בין השתלמות ולהשתלמות."

"אני עושה מילואים שלוש פעמים בשנה. זה חשוב לי לבצע ימי מילואים, יש חשיבות גדולה להכין את נגדי התוכנה לפני שנכנסים לקבע וללמד אותם להם מה קורה באזרחות וזאת ההזדמנות שלי לעשות את זה."

Exit mobile version