Site icon מקומון רמת גן

יאיר בושרי (ביגלובל – B GLOBAL): פנינת הנדל"ן שנמצאת במרחק שעת טיסה מישראל

יאיר בושרי בעליה של קבוצת ביגלובל (B GLOBAL) מציין כי השקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולקבל זרם הכנסה קבוע. קפריסין היא אחד היעדים הטובים ביותר להשקעה, עם הכלכלה היציבה ושיעורי ההחזר הגבוהים שלה.

יאיר בושרי יזם הנדל"ן ובעליה של קבוצת ביגלובל (B GLOBAL) מסביר כי היתרון הראשון של השקעות נדל"ן בקפריסין הוא שקל למצוא כאן נכסים למכירה במחירים נמוכים ממקביליהם באירופה. זה אומר שאתה יכול להשקיע בעלות נמוכה יותר ועדיין לקבל החזר גדול על ההשקעה שלך.

יתרון נוסף הוא שקל למצוא שוכרים עבור הנכס שלך גם כאן, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג למצוא מישהו מוסמך או לשלם דמי שכירות גבוהים.

פנינת הנדל"ן שנמצאת במרחק שעת טיסה מישראל

השקעה בנדל"ן בקפריסין יכולה להיות השקעה משתלמת. עם המשך הצמיחה של הכלכלה והתיירות, יש פוטנציאל רב למגזר זה בעתיד.

השקעה בנדל"ן הייתה אחת ההשקעות הרווחיות ביותר לאורך השנים. והשקעה בנדל"ן בקפריסין אינה יוצאת דופן. מדינה זו מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה ליעד אטרקטיבי להזדמנויות השקעה. אין זה משנה היכן תרצו להשקיע בין אם בלרנקה, פאפוס, לימסול או ניקוסיה.. מדובר בהשקעה כדאית וזולה!

השקעה בנדל"ן בקפריסין היא רעיון טוב בגלל הריביות הנמוכות והביקוש הרב לנכסים. הריביות הנמוכות נובעות מהעובדה שקפריסין ניסתה למשוך משקיעים זרים על ידי שמירת הריבית שלהם ברמות נמוכות היסטורית. זה מושך משקיעים זרים שרוצים לנצל את התעריפים הנמוכים האלה.

בנוסף, ישנן סיבות רבות מדוע השקעה בנדל"ן בקפריסין היא רעיון טוב. אחת הסיבות היא שיש מספר הולך וגדל של אנשים שמחפשים נכס כשהם עוזבים מלונדון בגלל חוסר הוודאות של הברקזיט וגורמים אחרים.

צילום: PIXABAY
האם בקפריסין נדל"ן כזה זול?

יאיר בושרי (ביגלובל – B GLOBAL) מחירי הנדל"ן בקפריסין נמוכים יחסית למדינות אחרות באירופה, כאשר המחיר החציוני של נכס הוא 140,000 אירו (155,000 דולר) לפי Numbeo. המדינה ראתה עלייה מתמדת במחירי הנכסים במהלך 5 השנים האחרונות ואנשים רבים שוקלים להשקיע בשוק זה כעת כשהוא מתבסס כמקלט בטוח למשקיעים.

שוק הנדל"ן בקפריסין הוא הזדמנות השקעה מצוינת למי שמחפש לגוון את תיק ההשקעות שלהם. האי עבר מהלומה רבה בעשור האחרון, אך הכלכלה התייצבה וכעת היא אחת הכלכלות הצומחות ביותר באירופה עם קצב צמיחת תוצר שנתי של 2.5%.

קפריסין היא מדינה אירופאית שיש לה רמת חיים גבוהה והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם. במדינת האיים יש אקלים מצוין, תרבות מגוונת, וזהו מקום מדהים לנכסים להשקעה. נדל"ן להשקעה בקפריסין זול אך לא זול כמו מדינות אחרות כמו רומניה או בולגריה. עם זאת, שוק הנדל"ן של קפריסין נמצא במגמת עלייה והוא מציע שפע הזדמנויות למשקיעים.

כמה תשואה נכס להשקעה בקפריסין יכול לעשות?

ע"פ דבריו של יאיר בושרי (ביגלובל – B GLOBAL) השקעה בקפריסין היא דרך לגוון תיק ולקצור את היתרונות של שוק מתפתח. המדינה צומחת בהתמדה מאז המשבר הפיננסי של 2008.

שוק הנכסים בקפריסין פורח והמשקיעים ממהרים לנצל את ההזדמנות הזו. השקעה בנדל"ן בקפריסין היא הזדמנות השקעה משתלמת עבור משקיעים מקומיים ובינלאומיים כאחד.

השקעות הנדל"ן בקפריסין רשמו צמיחה משמעותית בעשור האחרון, כאשר מחירי הנכסים זינקו ביותר מ-30%. זה הופך את קפריסין לאחד משווקי הנדל"ן האטרקטיביים באירופה, במיוחד עבור משקיעים המחפשים תשואות לטווח ארוך על ההשקעות שלהם.

משקיעים המעוניינים להשקיע בנכס צריכים לקחת בחשבון שישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על תנועות המחירים העתידיות, כולל היצע וביקוש, שיעורי צמיחה כלכלית ויציבות הממשלה.

השקעה בנכס קפריסין יכולה להיות רעיון טוב למי שרוצה לגוון את תיק ההשקעות שלו ולהרוויח החזר טוב יותר על ההשקעה.

יאיר בושרי (ביגלובל – B GLOBAL) ממשיך ומוסיף, קפריסין עוברת פריחה כלכלית מאז סוף המשבר, כאשר התוצר המקומי הגולמי (התמ"ג) של המדינה גדל ב-3% בשנת 2018. צמיחה זו צפויה להימשך גם בשנת 2020. תחום הנדל"ן נהנה מהתנופה הכלכלית הזו וראה כמה שינויים משמעותיים במהלך השנים האחרונות.

נדל"ן להשקעות בקפריסין נמצא במגמת עלייה בעשור האחרון. למעשה, זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור רוכשי נכסים. הסיבה לכך היא המחירים הנמוכים של קפריסין ותשואות השכירות הגבוהות.

המדינה נמצאת גם במיקום מצוין למי שרוצה לקנות בתים שניים או להשקיע בנכס בחו"ל. הוא שוכן קרוב לאירופה ויש לו אקלים חם כל השנה, כלומר תוכלו ליהנות מההשקעה שלכם כמעט כל השנה.

Exit mobile version