Site icon מקומון רמת גן

טיפים לרכישת רכב בלוחות המשומשים באינטרנט

קניית רכב דרך לוחות משומשים באינטרנט היא לא האפשרות הטובה ביותר עבור כולם. לפני ביצוע הרכישה, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. בכתבה הבאה נדבר על כל מה שכדאי לדעת לפני רכישת רכב משומש, פרטי או מסחרי.

רכישת רכב מאדם פרטי אינה משימה קלה כפי שזה נראה. ישנן דילמות רבות שעולות בעת רכישה מאדם פרטי, או במיוחד ממגרש מכוניות. יש צורך לבדוק קילומטראז', היסטוריית טיפולים, עבר של תאונות ועוד. נשמע מורכב מעט? בשורות הבאות, נבדוק כמה מהאפשרויות הללו וניתן טיפים שישמרו על בטיחותך בעת רכישה ממוכר פרטי או ממגרש רכב.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת רכב משומש

בין אם מדברים על פיאט דוקאטו יד 2 או רכישת רכב פרטי באינטרנט, זו יכולה להיות משימה מסובכת. מדוע? כי אתה אף פעם לא יודע מה אתה באמת מקבל. ברכישת רכב יד שניה באינטרנט, תמיד כדאי לבדוק את הרכב ולבדוק נזקים לפני ביצוע הרכישה. יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם שיעזרו לך להימנע מהפתעות לא נעימות בהמשך.

למשל, בדקו את מצב החלק החיצוני והפנימי של הרכב – אם החלק החיצוני או הפנימי פגום, נסו לברר אם המוכר מוכן לרדת במחיר בעקבות הבלאי שהתגלה. כמו כן, גלה אם יש נזקים נסתרים כמו נזק מתחת לרכב (יכול לגרום בעיות רציניות אם לא נתפסו בזמן) או בעיות מכניות (לדוגמה, למה המנוע מרעיש?) ועוד.

קניית רכב משומש – מה חשוב לבדוק?

כשזה מגיע לקניית רכב משומש, ודאו קודם כל שאתם יודעים מה אתם רוצים. ואם אפשר, כמובן שיהיה עדיף לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה. אם תרכשו למשל פיאט דוקאטו יד 2 או רכב מסחרי אחר, תוכלו להגיע ל-"קומפיו-טסט". זהו מכון בדיקת רכבים שמוודא כי הרכב בטיחותי ומגלה לקויות שונות.

בעת רכישת רכב משומש ממגרש מכוניות, ודא שלמוכר יש משוב טוב והוא מוכן לספק תיעוד של ההיסטוריה של המכונית שלו. זה ייתן לך שקט נפשי נוסף, וכן יאפשר לך להכיר את ההיסטוריה של ההרכב. שימו לב, לכל רכב יש ספר טיפולים שניתן לעיין בו ולראות באילו מוסכים הרכב ביקר, מדוע ביקר בהם וכו'.

תמונה: canva

רכישת רכב ממגרשים – מה כדאי לבדוק?

כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות שונות. חשוב לדעת מהו טווח המחירים שעליכם לצפות לשלם עבור רכב ספציפי, בין אם פיאט דוקאטו יד 2 או כל רכב מסוג אחר. כמו כן, תבדקו את ההיסטוריה של תיעוד הקילומטראז' של הרכב. איך עושים זאת? פשוט מאוד, תבדקו שיש רצף נכון של טיפולים שבוצעו במוסך. בכל טיפול 10,000 יש צורך להחתים את ספר הטיפולים, וככה בעצם ניתן לאמת קילומטראז' של רכב. והכי חשוב, סעו בשלום ובזהירות.

Exit mobile version