Site icon מקומון רמת גן

טיפים להדברת מזיקים בגינה (כולל דשא סינטטי)

בעבר הדרך היחידה להדברת מזיקים בגינה הייתה להוציא אותם פיזית מהגינה, או אולי מקסימום להתקין או להניח מס' מלכודות מזיקים. בימינו כבר יש הדברה ירוקה ואקולוגית, הדברת מזיקים אלקטרונית, הדברות דשא סינטטי באמצעות חומרים כימיים שאינם מזיקים לאדם ועוד.

אין ספק, הדברת מזיקים זה תמיד משהו מורכב, יש להגיד גם תהליך סיזיפי לפעמים. לא פעם, יש צורך להדביר גינות יותר מפעם אחת כדי להיפטר טוטאלית מהמזיקים השונים. ואנחנו יודעים, הדברת גינות יכולה להיות ממש מתסכלת, אולם עם העצות המועילות הבאות, הדברה בגינה קלה מתמיד. בואו נדבר על זה, הנה כמה דגשים וטיפים לגבי הדברת דשא סינטטי וגינות פרטיות.

כל מה שצריך לדעת על הדברת דשא סינטטי ודשא חי

שירות הדברה יכול לחסל את המזיקים בגינה שלך, להפחית את הנזק שהם גורמים לצמחים שלך ולשמור על בריאות הגינה והאדם באופן כללי. הנה כמה טיפים שכדאי לכם לעקוב לפני שאתם שוכרים שירות הדברה.

  1. להבדיל בין חרקים מועילים למזיקים בדשא חי, דשא סינטטי וגינות באופן כללי.
  2. קבע את היקף הבעיה בעזרת מדביר מוסמך.
  3. הזמינו אנשי מקצוע לבעיות של מזיקים בקנה מידה גדול.
  4. קבלו אחריות על שירות ההדברות.

    תמונה: canva

מדבירים את הגינה? טיפים מועילים!

מזיקים הם המפגע של מה שאנחנו הכי אוהבים – הגינה שלנו. הם יכולים לאכול את הפרחים, הירקות ואפילו העצים שלנו. בעוד הדברה בגינה אינה משימה קלה, ישנם צעדים מסוימים שתוכלו לנקוט כדי להפחית את נוכחותם.

למשל, לבצע פעולות מנע כמו התקנת מרחיקי ולוכדי יתושים וזבובים. אם יש לכם דשא סינטטי בגינה, שימו לב שחומרי ההדברה לא אמורים להיות זהים לחומרי ההדברה של דשא חי. קבלו ייעוץ מראש מהמדביר, בררו באילו חומרי הדברה הוא עתיד להשתמש וכו'.

הסרת דשא סינטטי או ניקוי עמוק?

מזיקים יכולים להוות מטרד בבית או בעסק, בגינה או אפילו במרתפים הם נמצאים במקומות רבים, כולל דשא סינטטי ודש חי. כדי להדביר אותם, הציבו מלכודות למזיקים אשר מותאמות לסוגי המזיקים הספציפיים שתקפו את גינתכם.

מזיקים על דשא סינטטי הם בעיה נפוצה. יכול להיות קשה להיפטר מהם בגלל המהירות של ההתרבות שלהם, ויכולת ההסתגלות שלהם. אם אפשרי, הסירו את הדשא הנגוע ונקו אותו ביסודיות עם מים וחומרי ניקוי. הקפידו לא להשתמש בחומר ניקוי שוחק! דבר נוסף שכדאי לנסות, רססו את האזור בקוטל חרקים כמו קרבריל, פירתרינים, פרמטרין או מלתיון. אלו קוטלי חרקים מומלצים מאוד, אבל שימו לב שאינכם משתמשים בחומרי הדברה שמצריכים היתר ע"פ החוק לשימוש בהם. אם שום דבר אחר לא עובד ויש לכם עדיין דשא סינטטי נגוע במזיקים, הזמינו מדבירים מוסמכים לפתרון מוחלט של הבעיה. זה יוודא את ההיפטרות המוחלטת ממהמזיקים.

Exit mobile version