Site icon מקומון רמת גן

טויוטה יאריס קרוס – קטפה את התואר!

דגמי רכבים רבים מתמודדים על התואר הנחשק של הרכב העירוני לשנת 2022 אבל רק דגם אחד זכה מכלל יצרניות הרכב העולמיות. טויוטה יאריס קרוס החדשה היא הזוכה בתחרות World Car Awards! הבחירה נעשתה על ידי 102 עיתונאים בתחום הרכב מ-33 מדינות בעולם. אז מה יש ברכב הזה שהוביל אותו למעמד הזה?

מדובר ברכב SUV בעל חוויית נסיעה מדהימה, הן עירונית והן בינעירונית. סה"כ 5 רמות גימור ליאריס קרוס החדשה: SKY / URBAN / SOL בעלות נפח מנוע של 1,490 סמ"ק עם צריכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר דלק ובנוסף עוד 2 דגמי טויוטה יאריס קרוס HYBRID ECO / HYBRID URBAN עם נפח מנוע זהה אך צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר דלק.

מה עוד יש ביאריס קרוס החדשה?

רוכשי רכב זה נהנים ממערכת מולטימדיה איכותית עם מסך מגע צבעוני, מצלמה אחורית, דיבורית וממשק התחברות לנייד. זה רכב משפחתי בעל תא מטען דינמי המאפשר אורך חיים ספונטני בכך שניתן להתאים אותו לצרכים המשתנים.

קישוטים ותוספות לרכב

בתוספת תשלום סבירה, ניתן לשדרג את נראות הרכב עם קישוטי כרום אחורי, פס קישוט לדלת מכרום, מגיני בוץ קדמי, וו גרירה, מדרגות צד, שטיחי גומי ואבזור נוסף. 

קיים מגוון צבעים לבחירה: לבן צחור, שחור מטאלי, אפור כהה מטאלי, כסוף מטאלי, לבן פנינה מטאלי ואדום מטאלי.

קרדיט תמונה טויוטה רייכמן

בטיחות בטיחות בטיחות

בטיחות מעל לכל! חברת טויוטה מספקת רמת אבזור בטיחותי 7 מתוך 8 – מדובר ברמת בטיחות גבוהה ומוקפדת, הכוללת בין היתר: 8 כריות אוויר, 2 נקודות עיגון ISOFIX, בקרת לחץ אוויר בגלגלים (כולל מיקום), בקרת אחיזת כביש, בקרת יציבה, הגה בטיחותי קורס בעת התנגשות, נעילת בטיחון לדלתות אחוריות, קורות פלדה כפולות בדלתות ועוד. 

בנוסף, יאריס קרוס עברה בהצלחה את מבחני הריסוק Euro NCAP, ובדגם יאריס קרוס ההיברידי קיימות מערכות בטיחות אוטונומיות TOYOTA SAFETY SENSE 2.5, הכוללות: מערכת קדם התנגשות, מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת זיהוי תמרורי דרך, מערכת אור גבוה אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית דינמית הכוללת גם מגביל מהירות. 

קרדיט תמונה טויוטה רייכמן

טויוטה רייכמן בני ברק 

ראיתם את הרכב אבל אתם בוודאי רוצים גם לחוות אותו. בסוכנות מורשית טויוטה בני ברק (רייכמן) תוכלו ליהנות מנסיעת התרשמות ברכב יאריס קרוס ההיברידית החדשה או ברכבי טויוטה נוספים לבחירתכם, לשמוע על אפשרויות הליסינג בסוכנות (פרטי, תפעולי ופרטי תפעולי), אפשרויות מימון ומגוון אופציות נוספות בהתאמה אישית עבורכם. בקרו אותנו בכתובת ברוך הירש 10 בני ברק.

Exit mobile version