Site icon מקומון רמת גן

טאקו

אם התמזל מזלכם למצוא את עצמכם במקסיקו סיטי, לוס אנג'לס, או בכל מספר ערים ברחבי קליפורניה וטקסס, יש סיכוי טוב שאתם במרחק קצר מאוכל הרחוב הפופולארי: טאקו. חברת טרז פזוס שיווק בע"מ מתמחה בשיווק חומרי גלם מקוריים מהמטבח המקסיקני, להכנת מגוון מנות אותנטיות.

credit pixabay

ההגשה הקלסית של טאקו

טאקו מוגשים עם זילוף של כוסברה למעלה, בצל לבן קצוץ דק, שפריץ של פרוסת ליים, פרוסת אבוקדו, בסיס סלסה ורדה או סלסה עגבניות, אולי עם כמה צנוניות פרוסות בצל. זוהי מנת רחוב מקסיקנית שמציגה אמנות קולינרית גבוהה של מזון מהיר, כשהיא מיוצרת נכון. אם תעצרו ליד דוכן טאקו, תרצו לקנות אותו בכל הסגנונות.

תשעת האזורים של מקסיקו – באחה קליפורניה, שפלת החוף האוקיינוס השקט, הרמה המקסיקנית, סיירה מדרה אוריינטל, סיירה מדרה אוקסידנטל, קורדיירה ניאו-וולקאניקה, מישור החוף של המפרץ, הרמה הדרומית וחצי האי יוקטן – מגוונים באותה מידה מבחינה קולינרית.

מכיוון שהם מגוונים מבחינה תרבותית. זה אומר שלא משנה לאיזה אזור תטיילו, צפויה לכם חוויה ייחודית בכל הנוגע לאכילת טאקו.

טאקו דה ברבקואה

כדי להכין את הטאקו האלה שנמצאים בכל רחבי מקסיקו, בשר – בדרך כלל כבש אבל לפעמים בקר או עיזים – עטוף בעלי בננה או אגבה ובישול איטי על להבה פתוחה או בתנור תת קרקעי מרופד בגחלים לוהטות.

התוצאה היא בשר בקר מגורר רך שנמס בפה. ניתן למצוא טאקו ברבקואה ברחבי מקסיקו, מוגש בדרך כלל עם כוס מרק שעשוי מטפטופי בשר בצד.

טאקו טינגה

בעיר פואבלה, תבשיל טאקו פופולרי, עשוי לעתים קרובות מעוף מטוגן ברוטב צ'יפוטלה-עגבניות עדין מתובל בשום ומעט פילונסיו, או סוכר קנים גולמי. הבשר מגורר, מוגש בטורטייה ומעליו בצל קצוץ, כוסברה וליים.

טאקוס דה קרניטס

זוהי מנת בשר קטנה, שמתבשלת באיטיות בשומן, עד שהבשר רך מספיק כדי להתפרק לרסיסים קטנים. שפכו אותו לטורטייה טרייה ואכלו אותה כפי שתרצו.

חולמים להיות שפים מקסיקנים?

חומרי הגלם המקוריים האיכותיים שתמצאו בחברת טרז פזוס שיווק בע"מ, שיש לה ותק של 28 שנים במטבח המקסיקני האותנטי, יסייעו לכם להכין מתכונים מעולים של אחד המטבחים המופלעים בעולם. צלצלו בהקדם 050-8710076

Exit mobile version