Site icon מקומון רמת גן

חתונה בחורף – כך תעשו זאת ללא בעיות

טיפים לארגון חתונה בחורף

יותר ויותר זוגות ישראלים בוחרים להתחתן דווקא בחודשי החורף. אולי אלו פערי המחיר המשמעותיים בהשוואה לקיץ, ואולי דווקא ניחוחות הגשם הרומנטיים גורמים לכך. תהיה הסיבה אשר תהיה, עם המספרים קשה להתווכח: חתונה בחורף היא, ללא ספק, מצרך מבוקש ביותר! חושבים גם כן לאחד את אהבתכם אי שם בין נובמבר לפברואר? הנה כמה עצות שיעזרו לכם להפיק חתונה חורפית מהאגדות.

בלי עיכובים, בלי דחיות

זוגות רבים הנישאים בחורף יוצאים מנקודת הנחה שבגלל שהביקוש בעונה זו נמוך לעומת הקיץ, הם יכולים לקחת את הזמן, להתמהמה ולחכות. אז זהו, שגישה שכזאת תגרום לאולמות האירועים הטובים להיות תפוסים (וכך גם לבעלי המקצוע והספקים האיכותיים), למחירים שיוצעו לכם להיות גבוהים יותר וללחץ מיותר. יודעים פחות או יותר באיזה חודש תרצו להתחתן? אל תחכו יותר מדי. התחילו בבדיקות ובהכנות הנדרשות כמה שיותר מוקדם, כדי להגיע לישורת האחרונה רגועים ומאושרים.

נעים שם בחוץ

בשל החשש מגשמים וקור, זוגות רבים אשר מארגנים חתונה בחורף מוותרים מראש על נוכחות במהלך האירוע תחת כיפת השמיים. חבל, כי ימי הגשם בארצנו לא רבים, ולפחות בשלב קבלת הפנים והחופה, ניתן ליהנות מבריזה חורפית נעימה בשילוב תנורי פטריות חימום נפלאים. כמובן שתוכנית שכזאת עשויה להשתנות בגלל פתיחת ארובות השמיים, אבל גם אם כן, לא נורא. אנחנו, בכל אופן, ממליצים כן לתת לאורחים ליהנות בחלקים מהערב מהאוויר הטבעי ופשוט להתקשר מראש עם גן אירועים שמציע פתרון מקורה במקרה של יום חורפי באמת.

הסעות לאורחים

אם, נניח, לאירוע שלכם צפויים להגיע 400 אורחים, סטטיסטית ל-40-50 מהם אין רכב פרטי. תוסיפו לאלו את האורחים שרוצים לשתות אלכוהול ולהיות חופשיים ואת אלו שלא אוהבים לנהוג בלילה, בחושך, אולי בגשם, והרי לכם בין שליש לחצי מהאורחים שלכם שהיו שמחים להגיע ולחזור בהסעה. לכן, במיוחד באירוע חורף, הסעות לחתונה הם לא פריבילגיה למפונקים. בלי הסעה מאורגנת, מרבית הסיכויים שאחוז מסוים מהאורחים שלכם פשוט לא יגיעו, וחלק מאלו שכן – יעזבו בשעה מוקדמת יחסית. חשוב כי תבחרו בחברה מנוסה, מקצועית ורצינית שתעניק לאורחים שלכם שירות ראוי.

חתונה בחורף – טיפים נוספים לאירוע מושלם

ולבסוף, ישנו גם עניין המחיר. חתונות חורף אומנם נחשבות לזולות בהרבה מחתונות קיץ, אך אין סיבה שלא תצליחו להוזיל את המחיר עוד יותר. בחורף יש הרבה יותר אולמות אירועים פנויים וכך גם לגבי בעלי המקצוע הרבים הקשורים לענף (דיג'י, צלם וכו'), מה שיאפשר לכם להתמקח בצורה הרבה יותר מוצלחת על המחירים. שיהיה בהצלחה והמון מזל טוב! 

 

Exit mobile version