Site icon מקומון רמת גן

חניכי ומתנדבי אקים ר"ג-גבעתיים קישטו את סוכת השגריר הבריטי ברמת גן

בערב חג הסוכות, אירחו השגריר הבריטי החדש, דיוויד קוורי ובן זוגו אלדו אנריקז, את החניכים ומתנדבי אקים ר"ג-גבעתיים במסגרת קישוט סוכת השגריר בבית השגריר בר"ג. במשך שעה ארוכה עבדו כולם יחדיו והתוצאה היתה סוכה צבעונית ומרהיבה פרי יצירתם של חניכי אקים.

במפגש החם והמרגש נכחו חניכי מע"ש (מרכז עבודה שיקומי) גבעתיים ומתנדבי סניף אקים ר"ג גבעתיים.'חלקם הורים של החניכים. חניכי מע"ש גבעתיים הכינו מבעוד מועד יחד עם מדריכיהם שרשראות נייר ועבודות אמנות לסוכה ואליהם הצטרפו המתנדבים/

הייתה זו הפעם השישית לקישוט הסוכה אך מפגש שני בסוכה עם השגריר קוורי, שהחל כהונתו בארץ לפני כשנה. המפגש נוצל גם לסקירה על הפעילות והפרויקטים של אקים בדגש על רמת גן וגבעתיים. השגריר בירך על המפגש ואמר: "  כמידי שנה, שמחנו מאד להזמין את חניכי אקים לקשט את הסוכה שלנו.  זו השנה השישית שאנחנו מקיימים את המסורת החשובה הזו ושמחים שאורחינו יזכו לשבת בסוכה מקושטת וחגיגית."

חברי הנהלת אקים ר"ג-גבעתיים הודו על שיתוף הפעולה והביעו הוקרתם על האירוח בסוכה מידי שנה " אנו גאים ומודים על הידידות והלב החם". לשגריר ולאנשי צוותו הוענק לוח שנה של אמני אקים.

באק"ים מאד גאים על מסורת זו שהחלה בתקופת השגריר הקודם, מתיו גולד. לשגרירות הבריטית ולסניף אקים ר"ג-גבעתיים קשרי שת"פ וידידות הדוקים,חמים  ומגונים מזה כ-13 שנים.

חניכי אקים רמת גן בבית השגריר הבריטי.צילום באדיבות גדעון מיטשניק

 

Exit mobile version