Site icon מקומון רמת גן

ח"כ בן גביר הגיע לכנס של מפלגת עוצמה יהודית בבית כנסת ברמת גן

בבית הכנסת שבטי ישראל ברמת גן התכנסו השבוע קהל רב של כ-150 משתתפים בכנס של מפלגת עוצמה יהודית עם יו"ר המפלגה ח"כ איתמר בן גביר ומנכ"ל המפלגה יצחק וסרלאוף ונציג עוצמה ברמת גן, יוגב גבריאלי מארגן הכנס. תושב רמת גן בכנס: "יש תופעה שמטרידים בנות בעיר". ח"כ בן גביר: "תפנו אלי את המקרים, מי שלא נאמנים למדינה, אני לא רוצה אותם"

הכנס נפתח בקריאת פרק תהילים לעילוי נשמת הנרצח בפיגוע הנורא בעיר העתיקה בירושלים ולרפואת הפצועים. מנכ"ל המפלגה וסרלאוף פתח בדבריו כי הסיורים בתקופה זאת מתקיימים בכל רחבי הארץ ויו"ר המפלגה ח"כ איתמר בן גביר מגיע לכל מקום לא רק לפני בחירות, אלא גם אחרי הבחירות, כדי לשמוע את הציבור ולהשמיע את דבר המפלגה, מטרותיה והישגיה למען עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בדבריו כי האהדה למפלגת עוצמה יהודית גוברת בשטח והכמיהה של הציבור לקול חד וברור בכנסת, מתבקשת נגד הפגיעה במדינה ובחיילי צה"ל".

בדבריו הדגיש בן גביר "מי שלא נאמנים למדינה, אני לא רוצה אותם". וכן הביע את עמדתו הנחרצת נגד הפגיעה בצביון היהודי, ובעד הנושא החברתי שמאז העברת התקציב נפגע הציבור בגלל יוקר המחייה. "הנושאים האלו הם שמחייבים אותנו להמשיך את המאבק העיקש בממשלה", ציין.

תמונה: דוברות

במהלך הכנס התלונן אחד המשתתפים כי קיימת תופעה של הטרדת בנות יהודיות והדבר הפך לבלתי נסבל. ח"כ בן גביר ביקש "תפנו אלי את המקרים, והדגיש אין לי בעייה עם ערבים, אבל מי שלא נאמנים למדינה, אני לא רוצה אותם". והוסיף כי לאחר תלונה במשטרה יש להפנות אליו את התלונה אם הנושא לא מטופל, "אעמוד מול גורמי האכיפה לזירוז הטיפול בעניין" ציין.

בסיום הכנס הודו המשתתפים לח"כ בן גביר על פעילותו למען עם ישראל בכנסת והשמעת קולם, במקום שאחרים שותקים.

Exit mobile version