Site icon מקומון רמת גן

חיפוי קיר מאלומיניום – הבחירה המועדפת

הקירות החיצוניים של הבית שלנו חשופים כל העת לגורמים חיצוניים שפוגעים בהם לאורך הזמן – שמש, גשם, רוח, צואת ציפורים ועוד. כל אלה גורמים לקירות לאבד את היופי שהיו מאופיינים בו כשהיו חדשים, דבר שמתבטא בקילופי צבע, שברים, כתמי רטיבות ועוד. כיום, במקום להתחיל שיפוץ מסיבי, מסובך ויקר, ניתן ליישם חיפויים על הקירות ולחדש את מראה המבנה באופן מושלם. ואם כבר חיפוי קיר, אז עדיף שיהיה עשוי מאלומיניום איכותי. למה זה כל כך כדאי? מייד תבינו.

 יתרונות ההתקנה של חיפוי קיר

במידה ותבחרו בשיפוץ קירות המבנה, הרי שתיאלצו להתקשר עם אדריכל, מהנדס בניין ומגוון רחב של פועלים לביצוע התיקונים, יישום הטיח, הצביעה והדקורציה. יישום של חיפוי קיר הינו הרבה יותר פשוט, בדיוק כמו יישום של פרקט על הריצפה במקום החלפת הריצוף. היתרונות של יישום חיפויים על הקירות מסוכמים בזאת:

כל היתרונות הללו תורמים גם לקבלן המבצע מבחינת עלויות, דבר שמתבטא כמובן במחירים הנוחים שהוא מסוגל להציע לכם.

צילום: שרה ג.

חיפוי קיר מאלומיניום – יתרונות החומר עצמו

קירות חוץ ניתן לחפות על ידי מגוון רחב של חומרים כגון בטון, עץ, בריקים ועוד, אך חיפוי קיר אלומיניום מספק לכם מגוון יתרונות נוספים הקשורים במאפייני החומר. למשל:

משום שמתבצע כיום שימוש רב באלומיניום, ניתן בהחלט לשלב את חיפוי הקירות יחד עם אלמנטים נוספים מאותו החומר כגון פרגולות, מעקות, גדרות וחומות. כמובן שחשוב מאוד לוודא כי האלומיניום שיותקן נושא את סימן תו התקן הישראלי ושהוא נצבע בשיטה האלקטרו-סטאטית. חיפוי קיר שכזה יבטיח לכם איכות לאורך שנים, ללא צורך בתחזוקה כלשהי, תוך שמירה על המראה הראשוני כחדש.

אופק מעקות ואלומיניום – המקום לרכישת חיפויים איכותיים

כשמעוניינים ליישם חיפויים איכותיים מאלומיניום על קירות החוץ של מבנה מסויים, יש רק חברה אחת שכדאי לפנות אליה – "אופק מעקות ואלומיניום". כבר יותר מעשור שהחברה מבצעת עבודות אלומיניום בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל רחבי הארץ, ומלווה את לקוחותיה החל משלבי הייעוץ הראשוניים ועד לאספקת החומרים וביצוע ההתקנה בשטח על הצד הטוב ביותר. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו.

 

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר

כתובתינו: אשל 1, שדרות טלפון: 08-9309311 מייל: info@ofekmaakot.co.il

Exit mobile version