Site icon מקומון רמת גן

חילופי הנהלה באגף החינוך בעיריית רמת-גן

דליה לין, מנהלת אגף החינוך, תסיים את תפקידה בעיריית רמת-גן לאחר שנבחרה לשמש כמנכ"לית מועצת גני תקווה. תמלא את מקומה אורית איתיאל אשר תשמש גם כמנהלת החינוך היסודי בעיר.  ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "על מנת לשמור על יציבות המערכת, החלטנו על מינוי מידי מתוך המערכת עד לעריכת מכרז כדין לקראת שנת הלימודים הבאה".

דליה לין, אשר ניהלה את אגף החינוך בעיריית רמת-גן מזה 5 שנים והובילה את מערך החינוך בעיר להישגים רבים ומשמעותיים, החליטה לסיים את תפקידה השבוע לטובת תפקיד אליו נבחרה כמנכ"לית המועצה גני תקווה.
את מקומה תמלא אורית איתיאל, אשר עד כה שימשה כמנהלת המחלקה לחינוך יסודי בעיר.

דליה לין. צילום: באדיבות עיריית ר"ג

דליה לין, תושבת רמת-גן, בוגרת תואר שני במינהל החינוך מטעם אוניברסיטת תל אביב. שימשה כסגנית מנהל תיכון בליך ברמת-גן וכמנהלת תיכון אביב ברעננה. שימשה כמפקחת כוללת בכפר סבא מטעם משרד החינוך, וכמאמנת מוסמכת לילדים ונוער. במסגרת תפקידה כמנהלת אגף החינוך ברמת-גן הובילה לין את נושא המקיפות בתיכונים, מתוך תפיסה של שוויון הזדמנויות בחינוך. בנוסף, יזמה והובילה את הפיכתה של רמת-גן לעיר החכמה הראשונה בחינוך בישראל. בתקופתה מודל הגנים "הגן הזה הוא אני" הפך לדגל ומודל למידה בארץ כולה. בתקופתה, העיר רמת-גן חצתה לראשונה את סף ה-90% זכאות לבגרות, תוך שמירה על אחוז נשירה מינימלי וגידול משמעותי באחוז המצטיינים ובוגרי 5 יחידות מתמטיקה. בימים אלה מסיימת דליה לין את תכנית מעוז היוקרתית, במסגרת עתודות מנהיגות לישראל של משרד ראש הממשלה.

אורית איתיאל, תושבת העיר, בוגרת תואר ראשון בחינוך, תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותואר שני במדעי המדינה, ניהלה בעברה את בית ספר מכל"ל בעיר ונבחרה פה אחד על ידי הוועדה העירונית כמנהלת מצטיינת. אורית נכנסת לתפקיד מ"מ מנהלת אגף החינוך לאחר ששימשה עד כה כמנהלת מחלקת החינוך היסודי בעיר. כעת תמשיך למלא את שני התפקידים במקביל עד אשר התפקיד יוצא למכרז, לקראת שנת הלימודים הבאה.

מנהלת אגף החינוך היוצאת, דליה לין: "אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה על עשייה ענפה שהובילה להישגים משמעותיים ופריצות דרך בחינוך ברמת גן. אין לי ספק כי עשייה זו תימשך ותגיע לשיאים חדשים."

אורית איתיאל. צילום: באדיבות עיריית ר"ג

מ"מ מנהלת אגף החינוך, אורית איתיאל: "לכבוד הוא לי לקבל עלי תפקיד מרכזי ומשמעותי בעיר, אעשה הכל על מנת להיות ראויה לכך. אני מאמינה כי תפקידנו לאפשר שוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה. גיל הילדות והנערות הוא קריטי לבניין האישיות. לכן, חובתנו להעניק לילדינו כמה שיותר חוויות הצלחה, לחזק את תחושת המסוגלות האישית שלהם ולפתח את תחוש השייכות לקהילה בה הם גדלים. כיצד ניתן לעשות זאת? פחות שיפוטיות ויותר ליווי, הכוונה ועידוד. הדבר אינו סותר מתן משוב כן ומכבד בשיחה אישית והצבת גבולות. מתן משימות רלוונטיות, משמעותיות, מאתגרות ולא מתסכלות, יובילו את מרבית הילדים לפיתוח מוטיבציה ללמידה מתוך חדווה וסקרנות. זה בהחלט אפשרי אם נבחר בגישה, במתודות חינוכיות ובפרקטיקות הוראה המתאימות לכך".

Exit mobile version