Site icon מקומון רמת גן

חייכו למצלמה – 3 אטרקציות צילום שכדאי לבדוק לפני שסוגרים צילום מגנטים

אטרקציות המבוססות על צילום הפכו להיות מבוקשות מאד כיום באירועים משפחתיים או עסקיים, כאשר הן מציעות רשימה מרשימה של יתרונות. הצילום מושך את האורחים, מאפשר להעניק להם מזכרת וגם להעביר אליהם מסרים: דברי תודה ממארגני האירוע המשפחתי או, לחלופין, מסרים שיווקיים במקרה של אירוע עסקי.

פעם, הבחירה הנפוצה והכמעט מובנת מאליה הייתה צילום מגנטים. צלם המגנטים מסתובב בין האורחים באירוע ומצלם אותם. התמונות מפותחות ומודפסות וכעבור פרק זמן מסוים מוצבות על גבי קיר ייעודי, שממנו יכול כל אורח לקחת את התמונה שלו – שתיתלה לאחר מכן על גבי המקרר או דלת הכניסה בביתו. את האטרקציה הזו ניתן לשדרג באמצעות תוספות דוגמת קיר אוסקר, שמוסיף מימד היתולי ומאפשר למצטלמים להרגיש כמו מיטב שחקני ושחקניות הקולנוע.

בחירה בצילום מגנטים היא מוצלחת, אבל מעט נדושה. העולם בכלל ותחום האירועים בפרט התפתחו, וישנן אטרקציות חדשות אחרות המבוססות על צילום שמומלץ לבדוק.

תא צילום שקוף

תא צילום שקוף הוא אטרקציה פופולארית מאד בשנים האחרונות, ולא קשה להבין מדוע. היתרון כאן ביחס לתאי הצילום ה"רגילים" הוא שהתא הוא דינמי ומאפשר לאורחים להרגיש כאילו הם חלק באירוע גם כשהם הולכים להצטלם: אין כאן כניסה לחלל נפרד שעלולה "להרחיק" את האורחים מהאירוע למשך מספר דקות. בכל זמן שהאורחים נמצאים בתא הצילום, הם אינם מפספסים דבר וגם לא חצי דבר מהאירוע שהם לוקחים בו חלק. הדגש כיום הוא על תאים קומפקטיים, שניתן להציב כמה שיותר קרוב למקום ההתרחשות: דוכני החברה המציגה את עצמה במקרה של הפקת אירוע עסקי, לדוגמה, או מיקום סמוך ככל שניתן לרחבת הריקודים באירועים משפחתיים.

צילום:באדיבות pixabay

תאי הצילום המתקדמים של היום מאפשרים להשלים את המלאכה בתוך פרק זמן קצר מאד, ובסיומו יוכלו האורחים לחזור למקום האירוע במהרה. את כל התהליך, החל מהצילום ועד להפקה ולקבלת התוצרים הסופיים, ניתן להשלים בתוך כחצי דקה בלבד.

עמדת צילום סלפי

היום קשה למצוא אנשים שאינם מצלמים צילום עצמי – הידוע יותר בתור "סלפי" – בתדירות גבוהה (אפילו מספר פעמים ביום). בדומה לתאי הצילום השקופים, גם בעמדת צילום סלפי הדגש כיום הוא על תהליך מהיר שיאפשר לחזור למקום ההתרחשות במהרה. כדי להפוך את צילומי הסלפי למיוחדים ובעיקר למשעשעים, מומלץ להוסיף אביזרים שונים שהאורחים יוכלו להשתמש בהם בזמן הצילום.

עמדת צילום מסך לבן

עמדת צילום מסך לבן נחשבת לפתרון מוצלח אחר באירועים. המדובר הוא בעמדה שבה ניתן להצטלם כפי שרוצים על רקע מסך לבן, באופן מקצועי ובאיכות הדפסה גבוהה. המסך הלבן יוצר תנאים שמדמים סטודיו לצילומי אופנה, והאורחים שלכם ישמחו לקבל תמונה מקצועית שלהם במיטב בגדיהם, זוהרים כדוגמנים. האביזרים שהוזכרו קודם בהקשר של תמונות הסלפי עומדים גם לרשות המצטלמים בעמדת מסך לבן, ויכולים להוסיף קריצה שובבה לצילומים.

אז איך בוחרים?

מי שמעוניין להכניס אטרקציות מבוססות צילום לתכנית האירוע שלו נמצא בנקודת פתיחה מצוינת, אבל עדיין צריך לקבל כמה החלטות חשובות. הראשונה היא החברה שתספק לו את השירות. זו חייבת להיות חברה אמינה ומנוסה בתחום, שניתן לסמוך עליה ועל הפתרונות שהיא מספקת בכל מאת האחוזים. חשבו, לדוגמה, על מצב שבו ציוד הצילום וההדפסה שובק חיים דווקא באמצע האירוע, תוך שהוא מותיר את האורחים מתוסכלים ומביא לפגיעה בדימוי של מי שעורך את האירוע.

חשוב מאד לשים לב לציוד שהחברה עובדת איתו, שמגדיר הן את פרק הזמן הדרוש להפקת התמונות והן את טיב התוצרים הסופיים. המילה האחרונה בתחום כיום היא שיטת ההדפסה הטרמית, הנחשבת לטובה ביותר בעולם להדפסת תמונות. שיטה זו מציעה פיתוח באיכות מקסימלית, כמו במעבדת פיתוח מקצועית ותוך פרק זמן קצר מאד: את התמונות ניתן להפיק בתוך כחצי דקה בלבד.

 

Exit mobile version