Site icon מקומון רמת גן

חושבים שהנוף עוצר נשימה? חכו שתראו את עיצוב הדירה מבפנים

המראה הנשקף מהחלון הוא אחד הדברים הראשונים שמושכים את תשומת הלב שלנו בעת כניסה לדירה חדשה. עם זאת, אסור להזניח את חלל הפנים ודווקא במקרים של נוף עוצר נשימה – יש כמה אלמנטים שבהם כדאי להשתמש על מנת להבליט אותו

הנוף הוא שותף לעיצוב הדירה

בחירת דירה שבה נרצה לגור מבוססת על שיקולים שונים. אחרי שנגדיר את התקציב ונסתכל על הסביבה, נרצה להתרשם מהמפרט של הדירה עצמה: כמה חדרים יש בה, מה גודל חלל הפנים במ"ר, מהם כיווני האוויר וכן הלאה. אבל בפועל, המראה הנשקף מהחלון הוא בדרך כלל זה שמושך את תשומת הלב שלנו כבר בכניסה הראשונה לדירה המועמדת לרכישה או להשכרה.

הדרך הנכונה להבליט את הנוף ולמזג אותו בחלל הפנים היא להשקיע בתהליך של עיצוב דירות יוקרה. אם הנוף ממילא עוצר נשימה והסכמנו לשלם בהתאם, כל שנותר הוא לחשוב איזה אלמנטים מהתחום של עיצוב דירה יכולים לתמוך בו. מלבד עיצוב דירות יוקרה שבהן רואים את זה באופן מאוד ברור, זהו שירות של מעצבת פנים שיכול להיות רלוונטית גם עבור פרויקטים נגישים יותר של עיצוב דירות מקבלן.

מה מעצבת פנים עושה כדי להבליט את הנוף?

הסוד של ליז זומר מעצבת פנים בעלת ניסיון הוא להשתמש בכל האלמנטים הבולטים מהחלון כדי לשלב אותם בתוך החלל עצמו. אם לדוגמא הנוף מהחלון הוא של ים, אפשר לבסס את העיצוב של חלל הפנים על אלמנטים דקורטיביים עם מאפיינים דומים: גווני כחול ותכלת על הקירות, הדפסים של דגים על חיפוי זכוכית באמבטיה, פסלי חול על מדפים בסלון ועוד.

קרדיט תמונה: pixabay

לשם השוואה, נוף ירוק של מדשאות פתוחות ומוריקות יתאים יותר לסגנון עיצוב כפרי. בסגנון כזה מעצבת פנים מומלצת יכולה להשתמש בחומרי גלם טבעיים כמו עץ, או לשלב וילונות שמאפשרים להאיר את החדרים והסלון על בסיס השמש בלבד. 

הנוף הוא סטטי – כל השאר בשליטתנו

אחד הדברים החשובים שניתן לראות בפרויקטים של עיצוב פנים ותכנון דירות יוקרה כדי לשאוב מהם השראה הוא האופן שבו מנצלים את חלל הפנים לביטוי עצמי. הסיבה לכך שיש בכלל תחום של עיצוב דירות קשורה לזה שכל אחד ואחת מאיתנו הם עולם ומלואו: ההעדפות שלנו אחרות, התקציב שלנו שונה ואנחנו מחפשים דברים מגוונים. אז בעוד הנוף מהחלון הוא סטטי ומשותף לכל הבניין, מה שקורה בחלל הפנים הוא בשליטתנו הבלעדית.

מעצבת פנים מומלצת נכנסת לתמונה עם ידע שאין לנו ואנחנו לא בהכרח גם מסוגלים להשיג לבד. בין היתר, היא ממליצה לנו על האלמנטים המתאימים לשילוב בחלל הפנים ויש לה יכולת להסתכל על השילוב בינו לבין חלל החוץ. אז אם חשבתם עד היום שרק הנוף הוא עוצר נשימה, כנראה שעכשיו כדאי להפנות את המבט גם פנימה. 

Exit mobile version