Site icon מקומון רמת גן

חושבים למי לתרום? אלו האנשים שזקוקים לכל שקל שתוכלו לתת

אנשים רבים מבקשים לעזור לאחרים. אחת הדרכים היעילות וגם המועילות ביותר היא תרומה כספית לעמותה או גוף שמסייעים לאוכלוסיות במצוקה. לפני התרומה ישנו באופן טבעי רצון להבין לאילו מטרות ישמש סכום הכסף, ובפרט שאיפה לוודא שהוא אכן יניב מקסימום תועלת. בעמוד זה תמצאו 4 גופים שמחוללים פלאים, בעיקר על בסיס תרומות וטוב לב של בני אדם, כך שהם מהווים כתובת ראויה ביותר לכסף שלכם.

פתחון לב

עמותת פתחון לב הוקמה בשנת 1989 והיא אחת המוכרות בארץ, בעיקר בזכות היקף הפעילות הנרחב. העמותה מגייסת תרומות שיעזרו לנזקקים ללא הבדל דת, מגדר, לאום, מוצא או גזע, במטרה לממש את החזון שלה: שבירת מעגל העוני הבין דורי בארץ.

הסיוע ניתן מתוך מחשבה גם על הטווח המידי וגם על הטווח הארוך. בטווח המידי מוגש סיוע הומניטרי למשפחות עניות, ובפרט סלי מזון (אבל גם סיוע רפואי, משפטי ועוד). עבור הטווח הארוך יותר מפעילה פתחון לב מרכזים שמספקים מידע והכוונה בנושאים משפטיים, בתחום הדיור ועוד. כמו כן מפעילה העמותה תוכנית להענקת כלים אפקטיביים לבני נוער בעלי כישרון ורצון.

עמותת יד עזר לחבר – בית חם לשורדי שואה

עמותת יד עזר לחבר פועלת מאז שנת 1995. המטרה העיקרית של עמותה זו היא סיוע לשורדי השואה שחיים בינינו ושלמרבה הצער רבים מהם סובלים מתנאי קיום ירודים. יד עזר לחבר הקימה עבורם בית חם, שבו הם יכולים להתגורר בחדרים נעימים ומרווחים, ליהנות מארוחות איכותיות, לקבל שירותים רפואיים ולא פחות חשוב, תשומת לב ואכפתיות אמיתית.

תמונה: יחצ

בנוסף מסייעת העמותה לאוכלוסיות מוחלשות רבות נוספות – באמצעות הפעלת בתי תמחוי, מסירת סלי מזון למשפחות נזקקות, חלוקה של מכשירי חשמל ורהיטים, ארגון אירועים כמו מסיבות בר מצווה למי שלא יכולים להרשות לעצמם הוצאה גדולה, ועוד.

רשת עלה – למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים

רשת עלה הוקמה בשנת 1982 מתוך שאיפה לסייע לילדים בעלי מוגבלויות למצות את חייהם. בפרט פועלת הרשת על-מנת להשיג לכל ילד בעל צרכים מיוחדים את הטיפולים המתאימים לו ביותר והאיכותיים ביותר שיש.

הישגים נוספים של רשת עלה לאורך השנים הרבות שבהן היא פועלת במסירות למען אוכלוסייה זו הם קידום שינויי חקיקה רלוונטיים, סיוע בתחום הדיור והפעלת מרכז יום לבוגרים בגדרה שמהווה מסגרת תומכת ובטוחה.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

אמנם הכותרת של המאמר מדברת על אנשים שזקוקים לכל שקל, אבל גם בעלי החיים שחולקים איתנו את כדור הארץ הם כתובת ראויה מאוד לעזרה. עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה פועלת כבר יותר מ-50 שנים למען כלבים וחתולים שננטשו או שסובלים ממצוקה אחרת. העמותה דואגת לרווחת ההולכים על 4, משקמת אותם במידת הצורך ובעיקר פועלת ללא לאות למציאת בית חם ואוהב עבורם.

Exit mobile version