Site icon מקומון רמת גן

חופשת הקיץ כבר כאן: ברמת גן פועלות למעלה ממאה קייטנות מאושרות

3784 תלמידים מרמת גן (כ-70% מכלל התלמידים) נרשמו ל"בתי הספר של החופש הגדול" * 104 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך. בגבעתיים, השכנה, המצב אפילו יותר טוב: 2022  תלמידים (כ-87% מכלל התלמידים) נרשמו ל"בתי הספר של החופש הגדול" ו-128 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך.

2022 תלמידים המהווים כ- 87% מכלל תלמידי העיר גבעתיים ו- 3784 תלמידים ברמת גן (70% מכלל התלמידים), החלו בראשית השבוע את פעילות הקיץ במסגרת "בתי הספר של החופש הגדול" שמארגן משרד החינוך בביצוע הרשות המקומית. המדובר במסגרות חינוכיות חווייתיות המיועדות לכיתות א'-ג' בעלות בסיסית בלבד.

תלמידי בי"ס עליות ברמת גן. צילום: משרד החינוך

התלמידים צפויים ליהנות בקיץ הקרוב מהתכנית, במסגרתה יחשפו למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. בין היתר ייהנו התלמידים מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד. "

עוד עולה מנתוני מחוז תל אביב במשרד החינוך כי 128 קייטנות (לרבות הפרטיות) בגבעתיים ו- 104 קייטנות ברמת גן, אושרו על ידי "מינהל חברה ונוער" של המחוז. במהלך החודשים האחרונים עברו מנהלי הקייטנות השתלמות חובה על ידי מדריכי ומפקחי המחוז ורק קייטנה שהציגה תוכנית פדגוגית מלאה, קיבלה את האישורים המתאימים.

לדברי מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "אנו מסכמים היום שנה מרובת חידושים ותכניות לאומיות, להזנקת מערכת החינוך, לצמצום פערים בחברה הישראלית ולהתאמת המערכת למאה ה-21.  אני רוצה להודות לאנשי החינוך המסורים, על עבודה חינוכית מאומצת, איכותית והישגית, שנעשתה לאורך כל שנת הלימודים. אני מאחל למערכת החינוך כולה חופשת קיץ מהנה, חווייתית ומשמעותית".

Exit mobile version