Site icon מקומון רמת גן

חולמים על גינה מעוצבת ויוקרתית? מחלום למציאות – זה בהחלט אפשרי!

נתחיל בדבר החשוב ביותר: כל גינה ביתית – בידיים הנכונות, המקצועיות, המנוסות והמיומנות – יכולה להפוך לגינת יוקרה מרהיבה שתשדרג את מראה הבית בכללותו ותסב לכם הנאה רבה ונחת. אז אם אתם חולמים על גינה מעוצבת ויוקרתית דעו שהדבר בהחלט אפשרי ואף בהישג ידכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לספר על חלומכם למקצועני נטע גינון, וזהו – כעת החלום יכול להפוך למציאות.

אז מה זאת בעצם גינת יוקרה ומה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך?

ראשית נדגיש שגינת יוקרה אינה בהכרח גינה יקרה. גינת יוקרה היא גינה שמשלבת עקרונות של עיצוב נוף ואומנות ומיישמת אותם בהתאם לרחשי ליבם וחלומם של בעלי־הבית. אין היא מחויבת בהשקעה כספית מוגזמת או בהוצאות חריגות יוצאות דופן. זה היופי באומנות עיצוב הנוף – היא מסוגלת להסב כל גינה לפנינת טבע עוצרת נשימה ולהפוך אותה לגינת יוקרה אף באמצעים פשוטים לכאורה.

איך נהפוך את הגינה הביתית לגינת יוקרה?

כדי להפוך את הגינה הביתית לגינת יוקרה נדאג לשלב בה כמה אלמנטים ייחודיים ונשתמש לשם כך בחוש האומנותי המיוחד של מקצועני הגינון.

ראשית, מים. כל אלמנט מים – בין אם מזרקה מעוצבת ובין אם בריכת דגי נוי או צמחי מים במראה טבעי – כל אלמנט שיש בו מים מפכִּים וזורמים יהפוך את הגינה שלכם לפנינת טבע איכותית, פרטית ויוקרתית. צלילי המים הזורמים ישרו שלווה על השוהים בגינה וזוהי הדרך המובטחת להפיכתה של הגינה ליוקרתית.

שנית, תאורה. גופי תאורה שמאירים כל פינה בגינה בשלל צבעים יעניקו מראה מרהיב לגינת הבית ולבית בכללותו ויהפכו את השהייה בגינה בשעת הערב הנעימה למרגיעה ומרנינה. גופי התאורה יכולים להשתלב בפרגולה המעוצבת בעיצוב יוקרתי, להקיף את הגדר ברוך עדין וזוהר ולהעצים את העצים הגבוהים והוותיקים באור ירקרק מרהיב. תאורה היא הדרך הנכונה, הפשוטה והלא יקרה לשוות לגינתכם מראה יוקרתי וזוהר.

שלישית, מערכת השקיה חכמה וממוחשבת. מערכת השקיה שתוכננה מראש והותקנה בקפידה תסייע לכם לשמור על רעננותם של העצים, השיחים והפרחים בקלות רבה ובלי להטריח אתכם.

ולבסוף, מדשאה, דק או ריצוף באבן טבעית. כולם יחד או כל אחד לחוד. מדשאה סינתטית איכותית ונעימה למגע תשלים את המראה היוקרתי של הגינה והבית ותישמר יָפָה, קורנת ואיכותית לאורך שנים רבות. ריצוף באבן הטבעית סביב האלמנטים של המים או אביזרי הנוי תשתלב נפלא עם מראה המדשאה הסינתטית. הדק תחת הפרגולה המעוצבת ישלים את המראה היוקרתי.

האומנות היא האלמנט המרכזי בגינה היוקרתית

עיצוב גינה יוקרתית מחייב עבודה עם מקצועני גינון שהם אומנים בנשמתם. האומנות היא האלמנט המרכזי בתכנון הגינה היוקרתית והיא לב העבודה כולה. מעצב הנוף האומן יודע כיצד לשלב את כל האלמנטים בצורה הנכונה, במינון הנכון ובדיוק המרבי. אין מה לעשות – עין של אומן אי־אפשר להחליף.

אומני עיצוב הנוף של נטע גינון המתמחים בהקמת גינות יוקרה יודעים זאת. הם מחכים לצאת לדרך יחד איתכם. הדרך  להגשמת החלום – חלום הגינה היוקרתית.

Exit mobile version