Site icon מקומון רמת גן

חוזרים למשרדים, הצורך בחידוש הציוד המשרדי

לקראת החזרה לשגרה כמעט מלאה חשוב להצטייד ולחדש את הציוד המשרדי. חשוב לזכור כי לאחר התפרצות נגיף הקורונה בישראל החלו מגבלות שונות על העסקים, ומשרד הבריאות הוציא הנחיות שונות לגבי עבודה במשרדים. רוב העבודה במשרדים נפסקה כמעט לגמרי, למעט בעסקים חיוניים שהמשיכו לעבוד כרגיל גם בתקופות הסגרים הממושכות, אך עכשיו רבים מחוסנים בפני נגיף הקורונה ועובדים רבים שהתרגלו לעבודה מהבית חוזרים לעבודה מלאה במשרד.

לקראת החזרה לעבודה במשרד חשוב לדאוג לניקיון יסודי, אפשר לנצל את התקופה לשיפוץ מהיר במשרד, וחשוב לבדוק את ארון הציוד המשרדי כדי לחדש מלאי של ציוד נדרש לעבודה כמו עטים, ניירות למדפסת, טונר וראשי דיו למדפסות ולמכונת הצילום, קלסרים, ניירות ממו, ובהתאם לצורך אפשר לתכנן גם רכישת מיכון משרדי חדש.

לחדש את מלאי הטונרים למדפסות

בכל משרד יש לפחות מדפסת אחת, בדרך כלל מדפסת לייזר, ובמשרדים גדולים יש גם מכונת צילום. במשרדים קטנים בהם לא מרבים להדפיס ניתן למצוא גם מדפסות משולבות, המדפסת המשולבת שכוללת במכשיר אחד מדפסת, מכונת צילום, סורק ולרוב גם פקס, פופולרית גם במשרדים גדולים בגלל היתרונות שלה.

חשוב לזכור כי בתקופת הקורונה כאשר העובדים עברו לעבודה מרחוק במקום במשרד, המדפסות בעסק לא נמצאו בשימוש, לכן יתכן וראשי הדיו התייבשו וחשוב לבדוק גם את המצב של הטונרים השונים. במשרדים רבים מקפידים על מלאי זמין של טונרים וראשי דיו, אך לאחר השנה האחרונה בה רוב העובדים שהו בבית, יש לבדוק האם יש במלאי טונרים וציוד מתכלה נוסף כדי לחזור לעבודה רגילה ללא עיכובים מיותרים.

צילום: unsplash

לכל מדפסת יש טונר ייחודי משלה, יש מדפסות שחור לבן ומדפסות צבעוניות, וכך גם הטונרים. אגב, כדי להוזיל עלויות אפשר לרכוש טונר תואם למדפסת, הטונר התואם מבטיח ביצועים דומים כמו טונר מקורי, אך המחיר שלו זול יותר וניתן לחסוך הרבה מאוד כסף. חשוב לזכור כי טונר למדפסת עשוי להיות יקר לכן כדאי לבחור מדפסת איכותית שיש לה טונרים תואמים במחיר משתלם.

טונרים פופולריים בשוק

כדאי לדעת כי בשוק המדפסות יש סוגים שונים של טונרים שחור לבן או צבע. הטונרים הפופולריים והנמכרים ביותר בעסקים הם טונר שחור למדפסת לייזר של ברדר (BROTHER) דגם 2420 TN, טונר לייזר שחור מקורי למדפסת ברדר 2430 TN, טונר תואם A44 למדפסת לייזר של המותג HP דגם CF244A, וטונר שחור תואם למדפסת לייזר HP W1106A.

מדפסות פופולריות בשוק

אם זקוקים למדפסת חדשה למשרד לאחר החזרה לשגרה, כדאי לבחור דגם איכותי של מדפסת לייזר מתוצרת אחד המותגים המובילים והאמינים. המדפסות הפופולריות ביותר בשוק המקומי שמתאימות למשרדים גדולים וקטנים הן:

הביקוש למדפסות גבר עם החזרה לשגרה לעבודה במשרדים, הביקוש הרב מעיד יותר מכול על חזרה מבורכת לעבודה במשרד, ויש מבצעים משתלמים שלא כדאי לפספס. אם יש במשרד מדפסות ישנות כדאי לשדרג את המיכון המשרדי ולהשקיע במדפסת איכותית, עדיף מדפסת לייזר עם טונר תואם, ויש להתייחס לעלות הטונר והמדפסת.

Exit mobile version