Site icon מקומון רמת גן

חוג אנגלית לילדים

בתור הורים אתם בוודאי מבינים שלימודי אנגלית הם דבר חשוב מאוד עבור הילדים. זה היה חשוב גם כאשר אתם הייתם בלימודים, והיום זה רלוונטי מתמיד.

אנגלית היא שפה מאוד שימושית. רבות מהמדינות הגדולות והחזקות בעולם דוברות את השפה האנגלית. ובמדינות אחרות אנגלית היא שפה שנייה. בפועל אנגלית משמשת כשפה בינלאומית. כך היה תמיד, אך ככל שהעולם שלנו הופך לכפר אחד קטן, השפה הופכת להרבה יותר רלוונטית.

השינויים בעולם השפיעו מאוד על שוק העבודה. כיום אפילו החברה הקטנה ביותר מתנהלת בשוק הבינלאומי ועובדיה נדרשים לתקשר באנגלית. מה גם שמערכות שונות בהן משתמשים הן מבוססות אנגלית, כמו למשל תכנות מחשב. אם לפני שניים או שלושה עשורים, אנגלית נחשבה ליתרון בשוק העבודה – כיום היא פשוט דרישה בסיסית.

לימוד אנגלית חוויתי. צילום: Pixabay

אמנם התייחסנו בעיקר לשוק העבודה, אך אנגלית חשובה לכל תחומי החיים – מהלימודים הגבוהים ועד שעות הפנאי. ישראלים אוהבים לנסוע ולטייל בעולם, ואנגלית מסייעת לנו לתקשר בצורה טובה. ובעולם של רשתות חברתיות השמות לנו את כל העולם בכף היד, בהחלט חשוב לדעת אנגלית; אחרת הילדים עשויים להרגיש זרים בעולם הזה.

היכן לומדים אנגלית?

אנגלית היא אחד ממקצועות החובה בבתי הספר בישראל, אך ממש לא מומלץ להסתמך על לימודי האנגלית בבית הספר. למעשה אם הילדים שלכם יפגשו את לימודי האנגלית לראשונה במסגרת בית הספר, הם עשויים לגלות שרוב הילדים כבר למדו במסגרת פרטית וכבר שולטים בשפה האנגלית בצורה יוצאת דופן.

הורים רבים בוחרים היום בחוג אנגלית לילדים. אתם לא רוצים שהילדים שלכם ידעו לגמגם באנגלית, אתם רוצים שהילדים שלכם ישלטו בשפה האנגלית ושלעולם זהו לא יהיה מכשול עבורם.

אין בכוונתנו להעביר ביקורת על מערכת החינוך. המורים בבתי הספר עושים עבודה נהדרת ומסורה. המגבלה היחידה הם הכלים המוגבלים שעומדים לרשותם. על מנת ללמד את הילדים אנגלית כפי שצריך, רצוי לתגבר את הלימודים במסגרת חוגים פרטיים.

צילום: Pixabay

חוג אנגלית לילדים בימינו הוא לא מה שאתם מדמיינים. החוג לא סתם מוסיף לילדים עוד לימודים עיוניים אלא מלמד אותם אנגלית בצורה מהנה הרלוונטית לעולם של היום. במסגרת הלימודים נעשה שימוש במגוון כלים טכנולוגיים המאפשרים לחבר את הילדים אל האנגלית. אנגלית פותחת שער לעולם, והלימודים היום מאפשרים לילדים לגלות זאת.

באחד החוגים שבחנו גילנו שהילדים יכולים לתרגל את האנגלית מול ילדים ממדינות דוברות אנגלית. דבר כזה לא תמצאו במערכת החינוך, בטח שלא כחלק מתכנית הלימודים השוטפת. החוגים הפרטיים מיטיבים לנצל את טכנולוגיות האינטרנט ועורכות פעילויות משותפות עם תלמידים מקנדה וארצות הברית. זוהי שיטת לימוד יוצאת דופן וחווייתית במיוחד. מה שהילדים לומדים מייד הופך עבורם למשהו שימושי לצורך תקשורת עם ילדים בני גילם ממדינות דוברות אנגלית.

כל שיעור הוא מלהיב ויוצא דופן. צורת לימודים זו גורמת לתלמידים להשתוקק ללמוד ולקבל סיפוק אמתי מהתקדמותם בלימודים. החוגים היום גם מעניקים לילדים משאבים המאפשרים להם להמשיך ללמוד בצורה מהנה גם בשעות הפנאי באמצעות משחקים.

Exit mobile version