Site icon מקומון רמת גן

חדש במתחם הבורסה רמת גן: MyWay חלל עבודה פתוח להשכרה

בקומה ה-15 במגדל רוגובין תדהר במתחם הבורסה – בדיוק 300 מטר הליכה מרכבת סבידור מרכז, קם סטארטאפ חדש הנקרא MyWay.

המתחם המשתרע לכ-1200 מ"ר מציע חלל עבודה משרדי יוקרה בסגנון Open space הפתוחים 24/7 וניתנים להשכרה לפי המודל החדש –
התשלום על בסיס שעה בלבד ולפי הצרכים שלכם, ללא שום התחייבות חודשית, להבדיל מהנהוג במקומות אחרים.
קיימים משרדים אישיים מאובזרים ויוקרתיים לצד חדרי ישיבות מאובזרים לפגישות מכל הסוגים בסביבה שקטה ונקייה, בנוחות מקסימלית.

במתחם תמצאו מטבח מאובזר לשימושכם האישי וגם שירות פנימי של בית קפה שידאג לכל צרכיכם. בנוסף מסופק חדר כושר פרטי לחברי המתחם וגם מקלחות ולוקרים. כך שלמעשה הגמישות שבבחירה והשילוב בין חדרי העבודה השונים והחלל הפתוח יחד עם שירותים בלעדיים של המקום לרווחת העובדים- מאפשרים לכם סביבת עבודה "נושמת" המעודדת יצירת קשרים עסקיים וחברתיים.

צילום: MyWay

מאחורי המיזם עומדים שלו יפרח ויוחאי סיבוני – הבעלים של יה-לי יזמות בע"מ, שמעיד על עצמו שהוא כל כך מאמין בפרויקט MyWay שבמקום לגייס משקיעים, החליט לממן את כולו בעצמו, כך שהוא לא רק היזם אלא גם המשקיע הבלעדי.

בניין רוגובין תדהר. צילום: MyWay

חיזוק קשרים עסקיים לצד חוויה קהילתית שיתופית מביא את ההשוואה המתבקשת ל-We work, יוחאי סיבוני, בעלי MyWay מסביר: "משם התקבלה ההשראה, היתרון הברור הוא בתחושת השייכות הקהילתית ויצירת חיבורים עסקיים. יחד עם זאת הבידול הוא במודל החדש, הגמישות בתשלום על נוכחות בלבד לפי שעה – "לא באת לא שילמת", האפשרות לבחור את סביבת העבודה שלך והשיתוף בתכני העשרה רבי ערך."

"בנוסף שמתי לעצמי למטרה לקדם למעורבות חברתית, זה בדם לבי, כך שחלק מהרווחים ייתרם באופן קבע למען עמותות לחולי סרטן ועוד פרוייקטים חברתיים למען נזקקים.MyWay כשמו כן הוא- זוהי דרכי ואני מאמין שהמודל הזה יועיל לעבודה עסקית עם ערך חוויתי קהילתי מלא איכות והצלחה וזה עוד יחלוש על איזורים נוספים בארץ".

צילום: MyWay

שלו יפרח: "ככל שהתחלתי להיחשף יותר ולצבור קהילה גדולה יותר, ככה הבנתי את הצורך של אנשים בקהילה וסביבה תומכת ומקדמת, ככה שכשיוחאי יצר איתי קשר שיתוף הפעולה בינינו היה בלתי נמנע. החזון שלו התמזג עם החזון שלי כמו כפפה ליד. חווית הלקוח היא בראש סדר העדיפויות שלנו. לקוחותינו לא רק ייהנו מחלל עבודה המעוצב ברמה הגבוהה ביותר שנבנה בקפידה כדי לאפשר את המרחב הטוב ביותר ליצירתיות, חופש ועשייה ממוקדת אלא גם מקהילה חזקה שאותה אנו נקפיד לטפח כדי שיהנו מצמיחה והתקדמות. בין היתר יופקו מפגשי מינגלינג, גאלות והרצאות בעלות תכנים ייעודיים לחברי המתחם בתחום העסקים, שיווק, מכירות, חדשנות ועוד"

Exit mobile version