Site icon מקומון רמת גן

חדרי רחצה מעוצבים – הטרנדים המובילים 2020

שנת 2020 מתאפיינת בטרנדים חדשים ומלהיבים בתחום עיצוב הבית, ובצל משבר הקורונה רבים מהישראלים משפצים את ביתם ומנצלים את תקופות הסגר והחופשה ללא תשלום מהעבודה כדי לשדרג את הבית או הדירה וליהנות מעיצוב טרנדי ומקורי. מאחר וכולנו מבלים יותר זמן בבית כדאי להשקיע גם בעיצוב מחדש של חדרי הרחצה, לכן כדאי לכם להכיר את הטרנדים הבולטים של חדרי הרחצה המעוצבים לשנת 2020.

עיצוב מינימליסטי

הסגנון המודרני הוא אחד הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב הבית לשנת 2020, כאשר אדריכלים ומעצבי פנים מציעים גם חדרי רחצה מעוצבים בסגנון המודרני. חדר רחצה המעוצב בסגנון מודרני מתאפיין במראה מינימליסטי עם קווים ישרים ואלגנטיים, אריחי חיפוי בגוונים בהירים, כלים סניטריים בעיצוב יוקרתי המתאים לסגנון המודרני ועוד.

העיצוב המינימליסטי בחדר הרחצה מתאפיין בתחושה של מרווח, בעיצוב נקי ובבחירה קפדנית של פריטי הריהוט, אריחי הריצוף והחיפוי, הכלים הסניטריים והאמבטיה. בעיצוב המינימליסטי עושים שימוש בעיקר באריחי שיש גדולים עם גידים בגוונים בהירים, מקלחון עם דלתות מזכוכית שקופה ומעוטרת, מתלים דקורטיביים בעיצוב יוקרתי ועוד.

המראה הטבעי

סגנון המראה הטבעי הוא אחד הטרנדים הבולטים בעיצוב הבית וחדרי הרחצה, לכן ניתן לראות שימוש בחומרים חדשים ואיכותיים המקרבים את הטבע לסביבת המגורים. הסגנון הטרנדי לעיצוב חדרי הרחצה כולל שימוש נרחב בעץ מלא, אפשר להתקין פרקט עמיד המתאים לחלל רטוב ועתיר לחות, וניתן לבחור אריחי חיפוי מבטון במראה של עץ כדי להשלים את האווירה הטבעית בחדר הרחצה הביתי.

צילום: אריקה וויטלייב, פיקסביי

מעבר לשימוש בעץ מלא ועמיד העיצוב כולל גם אבן טבעית וחומרים טבעיים אחרים, אפשר לבחור גם אריחי חיפוי וארון אמבטיה מבטון במראה טבעי כיוון שניתן לשלוט בגוון, ברמת העננות ובטקסטורה של הבטון המוחלק.

עיצוב אורבני עם קירות בטון מוחלק

הבטון המוחלק ממשיך להוות טרנד פופולרי בעולם עיצוב הבית גם בשנת 2020. בשנים האחרונות אנשי המקצוע השתמשו בבטון המוחלק בעיקר לצורך ריצוף הבית, חיפוי קירות דקורטיבי ובניית מטבחי חוץ ורהיטים בעיצוב מקורי. בשנת 2020 אדריכלים ומעצבי פנים החלו להציע עיצובים אקסקלוסיביים של חדרי הרחצה הכוללים חיפוי קירות מבטון מוחלק ללא תפר וחיבורים, כיורים ומשטחים מבטון עמיד וכמובן רצפת בטון מוחלק המתאימה לחדר הרחצה.

בשנת 2020 אנשי המקצוע היצירתיים מחפשים חומרים מתקדמים ולא חוששים לשלב בין חומרים שונים וסגנונות עיצוב מיוחדים. לכן, רבים החלו לעצב את חדרי הרחצה על ידי חיפוי מיקרוטופינג בטונדה שניתן ליישם ישירות על תשתית קיימת או על לוחות פייבר צמנט, את הבטונדה אפשר להכין בהתאמה מושלמת לתוכנית העיצוב, וניתן ליישם משטחים וחיפויי קירות כמקשה אחת.

בין הטרנדים המובילים לשנת 2020 לתכנון חדרי רחצה מעוצבים ניתן למצוא את פתרונות העיצוב של סטודיו ארטן המתמחה בחיפויי מיקרוטופינג בטונדה ובפיתוח חומרים חדשים לעיצוב הבית והחצר. הסטודיו מציע חדרי רחצה בשלל עיצובים מרהיבים ויוקרתיים עם משטחי כיור המהווים מקשה אחת וללא חיבורים, קירות מחופים בבטון מוחלק ורצפת בטון מוחלק בגוון לבחירה.

כדאי לדעת כי סטודיו ארטן מציע עיצוב אלגנטי וטרנדי בהתאמה מושלמת לצורכי ולרצונות הלקוח ובהתאמה לתכנית האדריכל, ניתן ליישם בטונדה על תשתית קיימת לכן אפשר לחסוך זמן ועלויות מאחר ואין צורך ברוב המקרים לפרק ולהחליף ריצוף.

המראה האסתטי והנקי שמשרה הבטון המוחלק הופך אותו למועמד מוביל בחדרי הרחצה.

Exit mobile version