Site icon מקומון רמת גן

חדרי רחצה יוקרתיים – טיפים לעיצוב

צילום: אריק שוחה

אם יש חדר אחד בבית שהוא החדר שצריך להיות הכי נעים, מזמין ומפנק הרי שזהו חדר הרחצה. אם אתם רגע לפני שיפוץ הדירה או לפני בנייה של הבית החדש שלכם, ואתם מחפשים דרכים שונות לעצב אותו בעזרת שולחנות מעוצבים, רהיטים מיוחדים או אלמנטים שישדרגו את עיצוב חדר האמבטיה שלכם, אז הגעתם למקוום הנכון. אספנו עבורכם כמה טיפים שווים לעיצוב חדרי רחצה יוקרתיים.

טיפים לעיצוב חדר רחצה יוקרתי

ישנן הרבה מאוד דרכים לעצב חדרי רחצה יוקרתיים. אחד מהטיפים הראשונים שאספנו עבורכם הוא להתייחס קודם כל לחלל החדר. חדר רחצה יוקרתי הוא חדר רחצה מרווח, שהחלל בו רחב, מסודר ונקי. הקווים שיאפיינו את הרהיטים, החפצים והכלים הסניטרים של המרחב יהיו קווים נקיים.

כאשר מעצבים חדר רחצה יוקרתי לא כדאי להעמיס על המרחב בהמון פריטים וחפצים, כיום הטרנד בעולם העיצוב הוא להקפיד על מראה מינימליסטי. זאת בגלל שהמטרה שלנו היא שחדר הרחצה ישרה עלינו רוגע ונינוחות. שימוש נכון בגופי תאורה יפים וכן הצבת מראות גדולות בחדר הרחצה יכולים להעניק גם לחדר רחצה קטן יחסית תחושה של מרחב גדול ומרווח, וכדאי לרכוש גם שולחן בעיצוב יוקרתי וארון אמבטיה יפהפה עם פתרונות אחסון בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם.

בנוסף, חדר הרחצה הוא מרחב מאוד אינטימי ולכן בתוך החלל הגדול והמרווח אנחנו רוצים לייצר אווירה כזו, אינטימית ועטופה. אפשר לעשות זאת באמצעות מקלחון שקוף שיקיף את האמבטיה או את הטוש. תחושת המרחב תשמר אבל גם נקבל אזור פרטי וסגור יותר. גם שימוש נכון בצבעים ובתאורה יכול להעניק לאזורים מסוימים בחדר הרחצה תחושה אינטימית ונעימה יותר. אפשר לשחק עם הצבעים והדוגמאות של אריחי הרצפה ואריחי הקיר וכך לתחום את אזור האמבטיה או הטוש.

שילוב בין עיצוב לשימושיות

לפעמים יש תחושה שחדר רחצה שימושי ונוח יהיה חדר רחצה לא מעוצב ולהפך – שחדר רחצה מעוצב ויוקרתי הוא לא נוח ושימושי. לשמחתנו יש הרבה דרכים לעצב חדר רחצה כך שיהיה גם נוח ושימושי וגם יפה ומעוצב. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כדאי לחשוב על הצרכים שלכם בכל הנוגע לחדר הרחצה טרם תחילת העיצוב שלו. עיצוב חדר רחצה המיועד לזוג אינו דומה לעיצוב חדר רחצה המיועד למשפחה עם שלושה ילדים. האם אתם זקוקים לאמבטיה או רק לטוש? האם תצטרכו כיור אחד או שניים? לכמה מקום אחסון תזדקקו בחדר הרחצה?

אחרי שיהיו לכם את התשובות לכל אלה תוכלו לעצב את חדר הרחצה ממש בקלות. לאחר שתמקמו את הפריטים הנחוצים תוכלו למקם כמה פריטים עיצוביים כגון מראה מיוחדת, שולחנות מעוצבים כמו שולחנות עץ ובמבוק עמידים המתאימים לחלל לח ולסביבה רטובה, פריטי נוי שונים, מדפים דקורטיביים ועוד.

 

הכתבה באדיבות סטודיו ארטן, הסטודיו מתמחה בפיתוח חומרים ומוצרים לעיצוב הבית.
הנכם מוזמנים לבקר בסטודיו הממוקם ברשפון (בתיאום מראש).

Exit mobile version