Site icon מקומון רמת גן

חברת כספי חימום רצפתי מביאה עבורכם את הפתרון המושלם לחורף הקר

אנחנו לא מסתכלים על חימום תת רצפתי כצורת החום היחידה שקיימת, אלא מסתכלים על חימום תת רצפתי כאחד מאמצעי החימום וההסקה היעילים ביותר. בסופו של דבר, הכול קשור ליעילות של העברת החום, וכמו כן לנושא של אחידות פיזור החום בחלל החדר.

חום מועבר בצורה יעילה יותר על ידי הולכה מאשר ע"י מיזוג אוויר המבוסס על פליטת אוויר חם. חימום תת רצפתי נחשב טוב יותר בגלל הסיבות הבאות: 1. זה מונע נקודות קרות בחדר, כלומר יוצר פיזור חום אחיד. 2) לא צריך אוורור, מכיוון שחימום תת רצפתי אינו יוצר תחושת "חנק" כמו מזגנים מרכזיים ומזגנים עיליים. 3) חימום תת רצפתי בדרך כלל חסכוני יותר באנרגיית חשמל – שזה חשוב כשלעצמו. עוד על מערכת חימום תת רצפתית חברת כספי במאמר הבא:

כיצד עובד חימום תת רצפתי?

האוויר מחומם על ידי הולכה תוך שהוא מפוזר בחדר, כך שהוא מחומם באופן שווה בכל הרצפה ובחלל. משמעות הדבר היא, שאין צורך לכבות או להתאים את החום במהלך מחזור השינה של אדם, מה שמביא לשינה נוחה יותר ורציפה. לא פעם, מזגנים מרכזיים גורמים לתחושת מחנק וגורמים לאנשים להתעורר בלילה כדי לכבותם. עם חימום תת רצפתי זה בד"כ לא קורה.

כפי שהשם מרמז, חימום תת רצפתי הוא סוג של חימום המותקן מתחת לרצפה. מערכות חימום תת רצפתי משתמשות בצינורות מים או מים חמים כדי להפיץ חום מתחת לריצוף לחימום החדר. כמו כן, ישנן גם מערכות המבוססות על חשמל וגז, לא רק על מים. עוד על מערכת חימום תת רצפתית חברת כספי בשורות הבאות:

מדוע חימום תת רצפי נחשב טוב יותר ממזגן?

מערכות חימום תת רצפתי נחשבות טובות יותר מאמצעי חימום וחימום אחרים, מכיוון שהן מציעות חלופה לשימוש ברדיאטורים וביחידות מרכזיות של מיזוג. המערכות לא רק חוסכות לך כסף על חשבונות חשמל, אלא גם מספקות יותר נוחות ואיכות מחייה טובה יותר.

תמונה: יחצ

מעבר להכול, בואו נדבר לרגע על הנושא האקולוגי-זיהום סביבתי. הידעתם שחימום הוא צריכת האנרגיה השנייה בגודלה בבתים? ברוב בתי האב, הוא מהווה כ-40% מסך הצריכה. זו הסיבה שחשוב למצוא דרכים לוודא שמערכת החימום שלכם יעילה, רב-תכליתית וידידותית לסביבה. הפתרון לבעיות אלו הן מערכות חימום תת רצפתי. מה עוד חשוב לדעת על מערכת חימום תת רצפתית חברת כספי? המשיכו לקרוא!

חימום החדר מלמטה-למעלה באופן אחיד

הסיבה לכך שחימום תת רצפתי נחשב לטוב יותר מאמצעי חימום אחרים היא, בגלל שהוא מחמם את החדר מלמטה. הוא מחמם את המשטחים והחפצים בחדר, לא באמצעות פיזור אוויר חם ומחניק. המשמעות היא שאפשר להנות מחלל נעים וחמים, מבלי שיהיה צורך להתעסק עם מד הטמפרטורה בכל מס' דקות.

יתרון גדול נוסף של צורת חימום זו הוא, בכך שהיא אינה דורשת ציוד יקר כמו רדיאטורים-חימום ויחידות מיזוג אוויר מרכזיות, מה שחוסך כסף רב בהוצאות על ההתקנה והתחזוקה במהלך השנים. לרוב, מערכות חימום אלו מגיעות עם אחריות של מס' שנים.

Exit mobile version