Site icon מקומון רמת גן

חברי המועצה חיים גלרמן ומנחם דוד מקימים סיעה דתית מאוחדת וירוצו במשותף

שינויים במערכת הפוליטית המקומית. חיים גלרמן,  יו"ר סניף הבית היהודי ברמת גן uחבר מועצת העיר בקדנציות האחרונות מטעם המפלגה מצטרף כמספר 2 לרשימה דתית משותפת, יחד עם מנחם דוד מש"ס שיוביל את הרשימה.

חיים גלרמן. צילום באדיבות: טוביה עזורי מנהל המחלקה למורשת ישראל

גלרמן, אשר נחשב חבר מועצת עיר יעיל ופעיל אך נחבא מעט אל הכלים כיהן כיו"ר סניף הבית היהודי ברמת גן בעשור האחרון וכמספר 2 של הבית היהודי במועצת העיר, כסגנו של אביהוא בן משה.

לפני מספר שבועות הכריז בן משה על ריצה עצמאית לראשות העיר תוך שיתוף פעולה עם רשימת מועמדים חדשה שתורכב מחילונים ודתיים ותפנה לכלל הציבור הרמת-גני ותחרוג מעט מהקו שנהגו עד היום בבית היהודי – לפנות קודם כל לציבור הדתי-לאומי בעיר.

בעקבות המהלך, התגלעו חילוקי דעות לגבי הדרך הנכונה בה צריכה לפעול הבית היהודי בין החברים השונים, דבר אשר הוביל בסופו של דבר להכרזתו אתמול של גלרמן כי הוא עוזב את המפלגה ויתחרה בבחירות הקרובות במשותף עם סיעת ש"ס וישמש כמספר 2 ברשימה הדתית שתאגד את הסיעות הדתיות-חרדיות במועצה ואותה יוביל מנחם דוד מש"ס.

חיים גלרמן: "מכיוון שאני חרד על מה שעומד להיות בעיר וגם פנו אלי אנשים שנושא שמירת הצביון הדתי בעיר חשוב להם והם אינם רואים כיצד סיעה מעורבת תוכל לשמור על מסורת ישראל הציעו לי לחבור ולהצטרף לסיעה דתית נטו שאיתה נוכל לשמור על הצביון הדתי".

Exit mobile version