Site icon מקומון רמת גן

חברה לניהול נכסים: מה תפקידה של החברה

בעליהם של נכסי נדל"I המעוניינים להשכיר אותם לדיירים, בין אם אלו בניינים רבי קומות או דירות בודדות, לא תמיד מוצאים את הזמן או שמעוניינים לעסוק בכל הקשור לתחזוקת הנכס, מציאת הדיירים וניהול ענייני הדירה באשר הם. חברת ניהול נכסים למעשה מבצעת את כל הפעולות הללו ואחרות נוספות במקום בעלי הבית, כאשר בתמורה לעמלה – הם מקבלים ביטחון בנוגע להשכרת הנכס ולמעשה הופכים אותו להכנסה פאסיבית קבועה.

שירות של חברת ניהול נכסים: למי זה יתאים?

 

חברת ניהול יכולה להציע שפע של פתרונות עבור בעלי דירות, למשל:

  1. מציאת דיירים לנכסים העומדים להשכרה וביצוע בדיקות רקע, על מנת לוודא שמדובר באנשים אמינים שישמרו על הנכס וכמובן גם ישלמו את שכר הדירה שלהם בזמן.
  2. ניסוח ועריכה של חוזי ההשכרה וחידוש של חוזים באופן רציף, כך שהנכס לא עומד "ריק".
  3. ניהול תחזוקת הבית, לרבות מציאת שירותי ניקיון ושכירת בעלי מקצוע לצורך תיקונים, כאשר חברת ניהול נכסים יכולה להשיג, ברוב המקרים, את שירותי התחזוקה הללו בעלויות מופחתות.
  4. שמירה על קשר עם הרשויות הרלוונטיות כגון חברת החשמל, העירייה ותאגיד המים.

    תמונה: יחצ

פעולות אלה ואחרות הן דוגמאות לכל מה שבעל דירה סטנדרטי צריך להתעסק איתו, לכן ברור שכאשר מדובר במספר נכסים או בבניין רב קומות שבו ישנן עשרות דירות – העיסוק בניהול הוא "משרה מלאה" שלבעלי הנכס עצמם אין זמן ורצון לעבוד בה. חברה מקצועית לניהול הנכס, למעשה מורידה את העול מבעלי הדירות ומאפשרת להם ליהנות אך ורק מהתשואה שהדירה שלהם צוברת ומההכנסות החודשיות.

ניהול נכסים בבניין מגורים משותף – היתרונות

בניין שבו מתגוררים אנשים רבים, מטבע הדברים יהיה מאתגר יותר לניהול הן בהיבט של חיי היום יום ותחזוקת הבית – והן מבחינת בירוקרטיה. על מנת שהשכרת הדירות תיעשה בצורה מאורגנת והכסף עצמו ייגבה ללא דיחוי, לרבות דמי וועד הבית – חברת ניהול נכסים יכולה לקחת אחריות על כל ההיבטים השונים של המגורים בבניין:

  1. לגבות את שכר הדירה ואת דמי הוועד, כולל טיפול במע"מ במידה שמדובר בשוכר שעושה שימוש עסקי בנכס.
  2. ניהול התקשורת עם נותני שירותים שונים כמו ניקיון ותחזוקה, הן באיזורים המשותפים של הבניין והן בדירות עצמן.
  3. עריכת בדיקות מעת לעת של שטח הבניין, לצורך גילוי הפרות חוזים במידה שהן קיימות.

יש להדגיש כי גם עבור הדיירים עצמם, נוח וקל יותר להתנהל מודל אנשי מקצוע שמטרתם היא להעניק שירות בנוגע לניהול הכס – וזהו פתרון יעיל שמאפשר להם לקבל מענה מהיר ואפקטיבי יותר בכל פנייה.

מחפשים חברת ניהול? ודאו שאתם פונים אל חברה מקצועית ואמינה

 

הטחנה הירוקה היא חברת ניהול נכסים מקצועית, שתאפשר לכם כבעלי הבית להיות רגועים בכל הקשור לנכס שלכם וליהנות מההכנסה הקבועה שהוא יכול להניב עבורכם. רק חברה אמינה שמעניקה שירותים מגוונים, תוכל להציע לכם מגוון פתרונות שיאפשרו לכם להשכיר את הנכסים שבבעלותכם בראש שקט. מחפשים חברה לניהול הנכס? היכנסו לאתר בכתובת il-green-mill.com.

 

 

Exit mobile version