Site icon מקומון רמת גן

חברה לניהול נכסים – איך היא יכולה להועיל לכם?

credit: canva.com

העיר הגדולה

שוק הדירות בארץ, בין אם למכירה ובין אם להשכרה אינו קל, ובתל אביב בפרט. העיר תל אביב רוויה בבנייה של פרויקטים חדשים, הריסה או שדרוג של מבנים ישנים. בנוסף, העיר מצויה בתהליכי שינוי מתמידים במתווה העיר נוסף לבנייה הנרחבת של הרכבת הקלה מזה כמה שנים. כל אלו, משפיעים על הנכסים השונים בעיר- בין אם למגורים ובין אם לעסקים. לאדם הממוצע אין את הידע על כל השינויים המתרחשים בעיר יחד עם ידע על שוק הנדל"ן- השינויים והמגמות שבו ולכן משרד תיווך בתל אביב אשר מחזיק את כל הידע המקצועי ולו קשרים ומקורות מידע יכול להיות לעזר לאלו המבקשים למכור או לקנות נכסים בעיר.

טופ 360 היא חברה לשיווק נדל"ן המציעה מסגרת כוללת במכירת או רכישת נכס. שיטת השיווק של החברה הנה ייחודית והיא מספקת מגוון כלים למציאת הקונים המתאימים. החברת מטפלת בלקוחותיה בשירות איכותי, מקצועי ואמין.

להיות בראש שקט

בארץ לרבים קיימת דירה שנייה בבעלותם שרכשו או שירשו מבן משפחה המציעים אותה להשכרה. אמנם השכרת הדירה זו דרך טובה להכנסה נוספת, אך היא מצריכה טיפול שוטף, שלא תמיד בא באופן קל ונוח. טיפול בנכס מצריך התעסקות במספר תחומים- מציאת שוכרים אמינים, מענה תדיר עבור בקשות ותלונות של הדיירים בנכס, טיפול בתקלות על ידי איש מקצוע אמין וכמובן שגביית כספים עבור דמי השכירות. חברה לניהול נכסים מקצועית המספקת מעטפת כוללת לטיפול בנכס קיים, בין אם באופן שוטף ובין אם במקרים חריגים המצריכים טיפול, יכולה להקל על המשכיר ואף לחסוך לו כסף וזמן.

להכיר את השוק

הצעת דירה למכירה, פותחת דלת לשוק קשה, מאתגר וסבוך. מכירת דירה יכולה להתרחש כתוצאה ממעבר לעיר אחרת, משדרוג הבית לגודל אחר או מעבר מאזור אחר בתוך העיר מסיבות שונות. תהליך המכירה אינו קורה במהירות, ומצריך מציאה של לקוחות פוטנציאלים. התאמה בין הדירה המוצעת למכירה לבין הקונים הפוטנציאלים היא אינה עניין של מה בכך, שכן ישנם מספר מאפיינים שיכולים להוות יתרון או חסרון במכירת הדירה כמו- מיקומה הפיזי של הדירה והאזור שהיא נמצאת בו הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינה חברתית סוציואקונומית. בנוסף, גם איכות הנכס, מספר החדרים שבו, האם הדירה חדשה או ישנה משפיעים על מציאת הקונים. על מנת  לעבור את התהליך בצורה הטובה, החלקה והמדויקת ביותר, תוך מינימום של בעיות, רבים נעזרים במתווכחים באזור מגוריהם. למשל, מתווכחים ברעננה, יתאימו לאלו המציעים את דירתם למכירה בעיר, שכן הם מכירים את שוק הנדל"ן בעבר ובהווה בעיר הספציפית הזו. כך, גם דרך החיפוש וגם מציאת הקונים תעשה בצורה מותאמת ומהירה ככל האפשר.

טופ 360 היא חברה לשיווק נדל"ן המציעה מסגרת כוללת במכירת או רכישת נכס הנותנת שקט וביטחון עבור המוכר והרוכש. שיטת השיווק של החברה הנה ייחודית בשוק. החברה מטפלת בלקוחותיה בשירות איכותי, מקצועי ואמין.

Exit mobile version