Site icon מקומון רמת גן

חבילות קידום אתרים. המדריך המלא

משרד הדיגיטל והקידום האורגני עט תקשורת מציע חבילות קידום אתרים במחירים טובים. קבלו את הדרך הבטוחה והמהירה ביותר להתקדם בגוגל.

מה כוללות חבילות קידום אתרים

מאמרים מקצועיים ובהם טכניקות SEO הכוללות אסטרטגיית מילות וביטויי מפתח. המאמרים הינם בני 350 מילים ומעלה ונכתבות ע"י אנשי מקצוע ועיתונאים. מכל מאמר ניתן להוציא קישורים מביטויי מפתח בעלי נפח חיפוש משמעותי ובכך לקדם את אתר הלקוח בגוגל.

האם קישורים ניתנים בחינם או בתשלום?

אמנם ניתן למצוא אינדקס אתרים אינדקסים של אתרים שונים המציעים קישורים בחינם אך לרוב המדובר בקישורים ללא ערך משמעותי מבחינת הקידום. לעומת זאת קידום באמצעות אתרים ותיקים שביצעו אופטימיזציה ומקודמים במנועי החיפוש מקדם משמעותית את הלקוח ושווה את ההשקעה העומדת בדרך כלל על עשרות עד מאות שקלים למאמר קידום בודד.

קניית קישורים מייצרת סמכו

למעשה אחת הדרכים המהירות ביותר להתקדם מהר בדירוג הביטויים השונים של גוגל ולהגיע למקום הראשון הינה קניית קישורים. קניית קישורים או חבילות קידום אתרים מאתרים בעלי סמכות ותוכן איכותי מסייעת משמעותית בקרב מנועי החיפוש. הקישור בהנחה שהוא איכותי וגם רלוונטי לתוכן מספר למעשה לגוגל "המלצה" על אתר הלקוח ומעניק את הסמכות הנדרשת שהיא אחד הפרמטרים המובילים בתחום קידום האתרים.

(pixabay)
ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל

AdWords הינו למעשה כלי הקידום הממומן של גוגל המאפשר לכל אחד לקנות באופן מהיר את המיקומים במנועי החיפוש. הבעיה היא בראש ובראשונה המחיר ויתרה מכך הצורך לשלם באופן שוטף לגוגל כדי להופיע במקום טוב בדף התוצאות הראשונות. חשוב גם לציין כי ככל שהתחרות על הביטוי גדולה יורת כך גם המחיר של כל הקלקה.

קידום אורגני לעומת זאת הינו ממוקד ולוקח יותר זמן כדי לקבל דירוגים ותנועה איכותיים אך עם זאת רכישת חבילות קידום אתרים יכולה לקצר את הדרך ולסייע בקידום מהיר.

אודות עט תקשורת

משרד "עט תקשורת" ממודיעין בניהולו של איש התקשורת עמיעד טאוב נוסד בשנת 2003 והוא מתמחה בדיגיטל, הקמת אתרים וקידום אורגני במנועי החיפוש. המשרד למעשה עוסק במתן פתרונות, בתחומי השיווק הפרסום והניו מדיה תוך בניית תמהיל שיווק כולל המותאם לצרכי הלקוח.

כמו כן מתמחים בעט תקשורת בניהול קמפיינים מבוססי אינטרנט, קידום אורגני, בייעוץ תקשורתי אסטרטגי ובהקמת אתרי אינטרנט למגוון של לקוחות בתחומים שונים.

אחד היתרונות המרכזיים הינו היכולתנ לשלב בין המחלקות השונות על מנת להעניק פתרון ייחודי המותאם לצרכי הלקוח מהווה יתרון מהותי המאפשר השגת תוצאות בדרך יעילה באמצעות שימוש ביכולות שיווק מפולחות וממוקדות.

למעשה בתחום הקידום האורגני מאפשרת רכישה של חבילות קידום אתרים שמציעה עט תקשורת לקדם באופן מהיר ומשמעותי את הלקוח באופן שמבוסס על מאגר אתרי התוכן הבלעדיים של המשרד אשר מקודמים באופן מקצועי ומתעדכנים בתכנים איכותיים באופן שוטף.

Exit mobile version