Site icon מקומון רמת גן

זמן שווה כסף: טיפים לבחירת מערכת שעון נוכחות לעסק

לא חשוב מהו גודלו של העסק שלכם, עליכם לתעד את שעות העבודה ואת ההעדרויות של העובדים שלכם וזאת על פי תיקון 24 לחוק הגנת השכר. כך אתם יכולים להבטיח שאתם שומרים על זכויות העובדים שלכם ואכן מוודאים שהם קיבלו את השכר המדויק המגיע לכם עבור עבודתם.

תיעוד שעות העבודה של העובדים

אם אתם מעסיקים מספר קטן של עובדים, סביר להניח שאת מעדיפים לתעד את הנוכחות באופן ידני. אך דעו לכם, שאתם יכולים לבצע טעויות ברישום ובכלל יכולות להתעורר כל מיני מחלוקות לגבי מהימנות הדיווח. כל אלה יכולים להוביל בסופו של דבר לתביעות מצד העובדים שלכם ואתם בוודאי לא רוצים להגיע למצב הזה. איך אפשר להתנהל בצורה נכונה יותר? באמצעות רכישת מערכת נוכחות לעסק קטן.

הטיפים שלנו לבחירת מערכת נוכחות

-בחרו באמצעי דיווח מהימן. זה יכול להיות שעון נוכחות שמעבירים בו כרטיס או שעון נוכחות ביומטרי. קחו בחשבון שלעלות הרכישה מתווספות עלויות נוספות כמו, התקנה ותחזוקה. כל אלה יכולים להגיע לאלפי שקלים. אגב, מלבד שעון נוכחות, אפשר גם להשתמש באפליקציה לדיווח נוכחות שמותקנת בטלפון הסלולרי של העובד. באמצעות האפליקציה, ניתן לזהות את המיקום של העובד בעת שהוא הכניס את הדיווח למערכת וכך להיות בטוחים שהוא אכן נמצא היכן שהוא באמת אמור להיות. הדיווח הוא כמובן אישי ורק העובד יכול לעשות אותו באמצעות הטלפון הסלולרי שלו. זאת בניגוד לדיווח באמצעות כרטיס עובד, שהעובד יכול להעביר אותו לחבר שלו על מנת שיחתים אותו עבורו.

צילום: pixabay
Exit mobile version