Site icon מקומון רמת גן

זמן איכות עם התינוק זה חשוב

זמן אמבטיה – זמן איכות עם התינוק

שעת האמבטיה היא זמן איכות עם התינוק. זה זמן בו אפשר לצחוק עם הילד, לשיר לו, לעשות פרצופים ובעיקר לדאוג לו. אנחנו דואגים לתינוקות שלנו תמיד- כשהם נפצעים אנחנו מנקים את הפצע, כשהם חולים אנחנו נותנים להם תרופה ומרגיעים אותם, אנחנו משקיעים כסף רב וקונים את  הסבון הטוב ביותר לעור הרגיש שלהם. אם אתם רוצים להעצים את חווית האמבטיה ולהפוך אותה לבטיחותית יותר, אמבטיה לתינוק היא הדרך. כדאי להשקיע באמבטיה בטיחותית, שתאפשר לכם ולתינוק זמן איכות רגוע, נעים ונקי.

קרדיט https://www.2mybaby.co.il/

אם לך נוח לתינוק שלך נוח

אחרי 9 חודשים של ציפייה ארוכה, בהם נוצר קשר עמוק בינך לבין העובר, התווסף לו בן משפחה חדש. הקשר החם בינך לבין התינוק שלך ממשיך גם לאחר מכן. כעת, בחודשים הראשונים לחייו  הוא זקוק לאהבה, לחום וכמובן לתזונה איכותית שתעזור לו בהתפתחות. נשים רבות בוחרות להניק את תינוקן, אך פעולת זו מצריכה זמן ותשומת לב ולעיתים גם יכולה להיות מלווה באי נוחות. לכן, קנייה של כורסת הנקה נוחה, מרופדת ומקצועית תאפשר לך נוחות מקסימלית. כאשר את תרגישי בנוח, התינוק שלך, שנקשר אלייך עוד כעובר, יהיה רגוע גם הוא ותוכלו לייצר לכם רגע של נחת וחיבור.

להשקיע בתינוק, וגם בכם

שני פסים מופיעים בבדיקה- מזל טוב, אתם בהריון!. אתם שמחים ומאושרים לבואו של בן המשפחה החדש שעתיד לבוא וכעת עומדות בפניכן החלטות רבות, ואתם חושבים איך לרהט את החדר והבית עבור התינוק החדש. הצבע לחדר הילדים, המיטה הבטיחותית, שידת ההתחלה הנוחה, מוצצים, בקבוקים ועוד דברים רבים שאתם חושבים עליהם ורוצים להשקיע את הטוב ביותר. ישנו פריט חשוב שכדאי שלא תשכחו בתוך כל הרשימה הגדולה הזו – עגלה לתינוק. זהו פריט שבו התינוק שלכם יירדם בזמן טיול ארוך או ישב בזמן שתרצו להסתובב אתו בקניות ולכן הוא צריך להרגיש בטוח ורגוע, וגם אתם. לכן, חשוב לבחור עגלה שתתאים לגודל התינוק, שתהיה נוחה אך בטיחותית- כזו שעומדת בתקני בטיחות. בנוסף, מומלץ גם להסתכל על המשקל שלה, על אפשרויות הקיפול שלה וההתאמה שלה לרכב שלכם. בלה בבה, תוכלו למצוא אנשי מקצוע שישמחו לעזור לכם בבחירות הרבות ומגוון רחב של מוצרים כך שתוכלו למצוא את המוצר שיתאים לכם.

Exit mobile version