Site icon מקומון רמת גן

זינגר מגבש קואליציה: גם הליכוד והגימלאים הצטרפו לאביהוא ותומכים בזינגר לראשות העיר

סיעת הגימלאים בראשות איצ'ה שחם מצטרפת לסיעות שכבר הביעו תמיכתן בזינגר – אביהוא עם הרמת-גנים ומחל בראשות משה רווח. שלוש הסיעות תומכות בראש העיר, ישראל זינגר בסיבוב הבחירות השני לראשות העיר, שייערך ביום שלישי הבא.

שחם: ״עבור רשימת הגימלאים "כה" מדובר בשותף טבעי שמקדם בכל הכוח פרויקטים ומיזמים שקשורים לגיל השלישי. לאחר שיתוף הפעולה הפורה בקדנציה האחרונה ולאור ההקשבה והרצון לעשות טוב לוותיקי העיר אין לנו ספק כי ראש העיר ישראל זינגר הוא ראש העיר הנכון לגימלאים ברמת-גן, אני קורא לפעילי הרשימה צאו להצביע ישראל זינגר לראשות העיר".

משה רווח: "אני וחברי סיעת הליכוד
מצהירים היום בפה מלא: בין ראש העיר המכהן לבין המועמד השני – הליכוד ברמת גן תומך בישראל זינגר, ראש העיר המכהן, לכהונה נוספת. אין לנו ספק כי זינגר הוא המועמד המתאים מבין השניים.
במסגרת פגישתנו סוכם כי אפעל יחד עם ראש העיר להקמת ספורטק בעיר, וכי יוקם אצטדיון חדש שלצידו מתחם בילוי ומסחר במקום האצטדיון הישן. זינגר גיבש מאחוריו את הרוב המוחלט של המועמדים והרשימות, הוא מתחייב על כהונה אחרונה בתפקיד ומוכן לכונן שותפות אמת עמנו בעשייה המהותית למען התושבים: מהניקיון ועד פיתוח העיר ומצוינות הישגים בחינוך. לכן, הבחירה הפעם אינה בין זינגר לכרמל שאמה, אלא בין שאמה לבין בחירה בזינגר, בליכוד, באביהוא בן משה, בסיעת בר, בגימלאים ובצעירים – כלל השותפים שהצטרפו לזינגר וקיבלו סמכויות שיאפשרו להם לנהל את העיר בדרך חדשה.

זינגר ואיצ'ה שחם. צילום: יחצ

זינגר: "אני שמח על הצטרפות סיעת הגימלאים בראשות איצ'ה שחם, שותפי הוותיק לדרך. רמת-גן היא העיר בה תוחלת החיים היא הגבוהה בישראל. 20% מתושבי עירנו הינם גימלאים, ולכן במהלך 5 השנים האחרונות פעלתי ללא לאות למען ולרווחת גימלאי העיר.
עיריית רמת-גן מהווה מודל עבור רשויות רבות, הלומדות מאיתנו כיצד מעניקים חיבוק עירוני אמיתי לאזרחים הוותיקים. כעת, החיבוק העירוני שלנו לאזרחים הוותיקים מתקדם צעד נוסף: לראשונה בישראל נקים מנהלת גימלאים שתרכז את הטיפול באזרחים הוותיקים על מנת להיטיב עמם אף יותר. הצטרפות הגמלאים מסייעת להבטיח שעיריית רמת-גן תמשיך לחבק את האזרחים הוותיקים של העיר גם בקדנציה הבאה".

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת-גן, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/a1oCNQ<<

Exit mobile version