Site icon מקומון רמת גן

ועדת שמות: אוריאל ואלירז פרץ ז"ל יונצחו בשמות רחובות ברמת גן

צילומים: באדיבות המשפחה

אמש אשירה מועצת עיריית רמת גן את המלצת ועדת השמות העירונית להנציח את האחים אוריאל ואלירז פרץ ז"ל, חללי צה"ל ובניה של מרים פרץ בשמות רחובות בשכונה החדשה ההולכת ונבנית במזרח העיר.

"אני נקרעת בין הקברים, לא מצליחה להחליט היכן אני עומדת בצפירה". זה ציטוט קורע לב של מרים פרץ ששכלה את שני בניה, אוריאל ואלירז, קצינים ולוחמים בצה"ל, לטובת בטחון ישראל והעצמאות של כולנו.

את הדברים הללו כתב ראש העיר כרמל שאמה העומד בראש ועדת השמות העירונית וסיפר כי לפני שבועיים הוא התקשר למרים פרץ, 'אם הבנים', ובישר לה שועדת השמות בראשותו החליטה לתת כבוד לשני הבנים ששכלה ולהנציח את זכרם בשני רחובות מצטלבים בשכונה חדשה בעיר.

לדבריו של שאמה, במפגש של רחוב אוריאל עם רחוב אלירז יהיה שלט מיוחד, שיספר לעד את סיפורם המיוחד ולאם המיוחדת תהיה נקודה אחת לפגוש את זכר שניהם יחד.

סגן אוריאל פרץ ז"ל נהרג ב-25.11.98, בן 22 היה במותו. אוריאל נפל בקרב בלבנון, הוא יצא בראש חייליו למארב בדרום לבנון, בדרך הופעלו נגד הכוח מטעני חבלה.

כ-12 שנים לאחר מכן ב-26.3.2010 נהרג אחיו רס"ן אלירז פרץ ז"ל, בן 32 במותו, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים קטנים. אלירז נפל בפעילות מבצעית ברצועת עזה. חוליית מחבלים הפתיעה את הכוח בטווח קצר וכדור שפגע ברימון אשר היה באפודו של אלירז התפוצץ.

יהי זכרם ברוך.

Exit mobile version