Site icon מקומון רמת גן

וילות להשכרה בצפון – למי שרוצה להרגיש מלך לסוף שבוע אחד

רוצים חופשה יוקרתית בלי לשלם הרבה? וילות להשכרה בצפון זה בדיוק מה שאתם מחפשים!

וילות להשכרה בצפון

מעוניינים לנסוע לחופשת וילות להשכרה בצפון? כל הפרטים בקישור.

כל אחד בוודאי מדמיין לעצמו איך זה מרגיש להיות מיליונר, מלך או נסיך אפילו רק לכמה שעות. התחושה של פינוקים אין סופיים, אפשרויות פנאי בלתי מוגבלות ובעיקר – הכול יפה, נקי ומעוצב סביבכם. אם בא לכם להגשים את החלום הזה, אפילו רק ליומיים שלושה, היום אפשר לעשות זאת באמצעות חופשת וילות להשכרה בצפון. הווילות איכותיות, מעוצבות ויוקרתיות – ממש כמו אצל המיליונרים. היתרון: מקבלים את הבית בתור אחסניה לחופשה מפנקת, וגם לא משלמים הרבה כסף! נשמע לכם מוזר? נסביר לכם הכול!

וילות להשכרה בצפון – מה זה

וילות להשכרה בצפון הן הדרך היוקרתית ביותר לבלות באירוע או חופשה לתקופה קצרה וקצובה, ולקבל מצד אחד איכות שאין כמוה בישראל ומצד שני לשלם מעט מאד. אנשים הקימו את הווילות האלו כדי להשכירן למטרת תיירות, והן בעצם צימרים איכותיים מאד ברמה של בית מלון 5 כוכבים. הן עולות קצת יותר מאשר צימרים פשוטים אבל מיד נסביר למה זה שווה מאד. בדרך כלל היתרונות הגדולים הם המיקום, בדרך כלל במקום חלומי בצפון עם נוף עוצר נשימה עם הרבה עצים, וגם המתקנים והאבזור. כלומר אפשר לקבל חופשה איכותית אבל עם כל היתרונות של הצפון. בדרך כלל החופשה כוללת גם ג'קוזי, ספא ובריכה מקורה –כך שיש את כל מה שצריך כדי ליהנות ברמה גבוהה, לצד מטבח מאובזר, אמצעי בידור ועוד. אם אתם מחפשים חופשה חלומית ברמה גבוהה בלי להיפרד מאין ספור שקלים, זוהי האפשרות הטובה ביותר בעבורכם.

צימר. צילום: יחצ

וילות להשכרה בצפון – בעבור מי זה מיועד ואיזה אירועים אפשר לקיים בהן

בווילות כאלו אפשר לקיים אירועים רבי משתתפים, בגלל הגודל ובגלל היוקרה של המתקנים. לכן, לרוב מי שמשכיר את הווילות הם משפחות או קבוצות חברים. בדרך כלל בווילה יש מקום לינה ואירוח להרבה אנשים, כך שאפשר להביא, תלוי בווילה, בין 15-30 איש. יש גם זוגות שמשכירים וילות – אבל זה נפוץ פחות בגלל הגודל. זה לא אינטימי מספיק. לרוב, וילות להשכרה בצפון מתאימות לאירוח מסיבות רווקים ורווקות, חגיגות יום הולדת או אירועים חגיגיים גדולים. בגלל שאפשר לעשות מסיבה בחצר ובבריכה, בגלל שיש מקום מפנק לכולם, ואפילו נעלי בית, אפשר לחגוג חגים, ימי הולדת, ימי נישואין / אירוסין בהרכב מלא, בלי לשלם הרבה כסף, ולהרגיש ממש כמו המשפחה המלכותית של אנגליה.

וילות להשכרה בצפון – זה יוקרתי, האם זה גם עולה הרבה כסף

כלל לא. וילות להשכרה בצפון זולות באופן משמעותי מכל משהו מקביל בבית מלון או במרכז הארץ. בנוסף, ביחס של מה שאתם מקבלים, בריכה מחוממת מקורה למשל, למה שאתם משלמים – זה ממש לא יקר. במחיר, וילות להשכרה בצפון עולות יותר דומה לצימרים מאשר לבתי מלון 5 כוכבים. בנוסף, יש פה פקטור משמעותי שמשפיע על המחיר: מדובר באירוע רב משתתפים, 15-30 איש. בממוצע לילה בווילות כאלו עולה כ-1000 שקל. זה אומר שכל אחד שם כמה עשרות שקלים על האירוע, ביחס למה שמקבלים, זה ממש בחינם.

רוצים עוד מידע, היכנסו לאתר שלנו כדי לקבוע לעצמכם חופשה כבר מחר

באתר שלנו יש רשימה גדולה מאד של וילות להשכרה בצפון. אם אתם מעוניינים לשכור אחת, תוכלו לסנן על פי מה שחשוב לכם באמצעות ממשק משתמש ידידותי וקל, ולמצוא את המקום המושלם בעבורכם. תוכלו ליצור קשר בצורה ישירה ופשוטה, לקבל מבצעים ומחירים, ולבחור רק את הטוב ביותר בעבורכם. האתר שלנו מתמחה בווילות להשכרה בצפון, ונשמח להציע לכם איכות גבוהה במחיר ידידותי.

Exit mobile version