Site icon מקומון רמת גן

התחדשות עירונית ברמת גן: בניין חדש בן 8 קומות יוקם ברח' תרצה

"נווה-בגדדי חברה לבנייה" חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 8 קומות ברחוב תרצה 4 ברמת- גן, בניין בו יבנו 47 יח"ד.  דירות 3 חדרים יימכרו בהחל מ1,650,000 ₪.

נווה-בגדדי חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטי התחדשות עירונית, חתמה על חוזה עם היזם ב.ז.ל תרצה בע"מ במסגרתו החברה תהרוס את בניין מגורים ישן ותבנה במקומו בניין מגורים חדש בן 8 קומות עם 47 יח"ד, בנות 3-5 חדרים, עם 2 מעליות ושתיים וחצי קומות חניה. החברה עומדת בפני הריסת המבנה הישן ברחוב תרצה 4, בין שיכון ההסתדרות לרמת יצחק במרכז רמת גן ממערב לגבעת שמואל.

הבניין החדש יהיה בן 8 קומות ויכלול כ – 6,400 מ"ר בנוי, בתכנון מודרני ובסטנדרט יוקרה כולל מגוון עיצובים לדירות בנות 3,4,4.5,5 חדרים. בבניין יהיו 3 דירות גג לכולן מרפסת גג מרווחת, ו-3 דירות גן, ועוד שתיים וחצי קומות חנייה. כמו כן הפרויקט יכלול לובי עם 2 מעליות וחנייה לכל דירה. עבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים בחודש ספטמבר 2022 כאשר הדירות יימסרו לרוכשים. יזם הפרויקט ב.ז.ל תרצה בע"מ אדריכל הפרויקט יוסי שמעוני, קונסטרוקטור הפרויקט ערן שילר.

הדמיה: יחצ

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נווה בגדדי חברה לבנייה", אומר: "מדובר בפרויקט פינוי בינוי, ברור לנו שהדיירים הקיימים והחדשים מצפים לחזור לבניין ולשכונה במהרה ולכן נעשה כל מאמץ גם בפרוייקט זה לסיים את כלל העבודות בלו"ז המתוכנן ללא חריגות, כך שכל הדיירים יוכלו ליהנות מדירותיהם החדשות בהקדם האפשרי מבלי לפגוע באיכות הבנייה ועם רמות בטיחות ללא פשרות. נווה בגדדי תעניק לכל הדיירים שירות לקוחות צמוד לכל תקופת הבנייה ושנת הבדק. בסופו של הפרויקט כולם יזכו להתגורר בדירת חלומותיהם בבניין מודרני, איכותי, עם לובי יפה וכל המתקנים הנילווים לרווחתם של כלל הדיירים".

נווה-בגדדי חברה לבנייה  נווה-בגדדי חברה לבנייה מקבוצת נ. נווה, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. לחברה רשיון קבלני ג'5 שהוא הרישיון הגבוה ביותר המסמיך את החברה לעסוק בבניית פרויקטים בכל היקף וסדר גודל ללא הגבלה על ההיקף הכספי או ההנדסי של הפרויקט. נווה-בגדדי היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נווה-בגדדי פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

החברה הגיעה למקום השלישי היוקרתי בגמר תחרות "מצויינות בשירות וחווית לקוח" של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), דורגה בין הפרויקטים המצטיינים ל-2018 בתמ"א 38 בתחרות התאחדות בוני הארץ, זכתה בחותם האמינות הגלובאלי של דן אנד ברדסטריט ובחותם האיכות של BDI-Code וזוכה להכרה כחברה בעלת איתנות פיננסית מצד חברות דירוג אשראי.

Exit mobile version