Site icon מקומון רמת גן

התאמה – באוויר, בים וביבשה

הכירו את חברת "התאמה", חברת כוח אדם, אבטחה, אחזקה וניהול פרויקטים מורכבים שנוסדה בשנת 1995 ומאז ועד היום נחשבת כבעלת מוניטין מרשים בכל תחומי הפעילות והשירותים השונים אותם היא מציעה באוויר, בים וביבשה, זאת בסיוע מערך מקצועי של מאות עובדים מיומנים הפרוסים בפריסה ארצית רחבה באמצעות ארבעה סניפי החברה – סניף נתב"ג, סניף אור יהודה, סניף ירושלים והסניף הראשי בקרית אתא, ליד חיפה. ריכזנו עבורכם כאן את עיקרי פעילות החברה ברחבי הארץ:

התאמה באוויר: שירותי אבטחה מתקדמים לנמלי תעופה

נמל התעופה בן גוריון הינו שער הכניסה והיציאה הראשי והכמעט בלעדי למדינת ישראל וממנה, ומהווה למעשה את מוקד הפעילות של רשות שדות התעופה, חברות אל-על, ארקיע וישראייר, וכן מספק שירות ומענה עבור מעלה מ-140 חברות תעופה זרות המפעילות טיסות לישראל וממנה, בימים כתיקונם.

האתגרים הביטחוניים שעומדים בפני נתב"ג הם המורכבים והגדולים בישראל, וכוללים מערך אבטחה קפדני ממספר רב של יחידות, בעלות כלים, כישורים ומטרות ייעודיות. אחת היחידות המובילות והדומיננטיות האחראיות על אבטחת השדה היא יחידת הסורקים – יחידת אבטחת עילית המופעלת במקצועיות שאין שניה לה על ידי חברת "התאמה". יחידת הסורקים מקיפה את מתקני קבלת הפנים בנמל התעופה, החל מאבטחה מלאה של תחנות המוניות הצמודות, וכלה באיוש הכניסות אליו, לטסים ולמבקרים, סריקות וסיורים באולם ובמתקנים השונים בו. תפקיד יחידת הסורקים הוא זיהוי ואיתור של סיכונים: מטענים חשודים, מזוודות ומשא, התנהגות אנושית ולמעשה כל דבר שיכול להצביע על התנהלות חריגה וסיכון ביטחוני או אחר.

"התאמה" המפעילה את יחידת הסורקים היא חברת שמירה ואבטחה מקצועית אשר מספקת שירותים מתקדמים ומותאמים אישית למתקנים ולמרחבים בעלי רמת סיכון גבוהה, וזאת במקצועיות והיכרות מעמיקה עם הצרכים והסיכונים השונים ומתן מענה מקיף לכל אחד מאלו. החברה מקפידה על העסקת מאבטחים וסורקים מקצועיים, בעלי יכולות אישיות גבוהות, באמצעות תהליך גיוס וסינון קפדני במיוחד. מלבד הכישורים האישיים החברה מספקת הכשרה וליווי לכל אחד ואחת מצוות הסורקים, תוך הפעלה של מפקחים בשטח, ניהול מקצועי הכולל תדריכים יומיים, מערך טכנולוגי מסייע ותוכניות אבטחה מותאמות לכל פעילות, תוך לקיחה בחשבון של ימים חריגים, תנועה והיקף תחלופת נוסעים. בנוסף החברה מובילה במתן שירותי אבטחה ושירותים משלימים לנמלים בינלאומיים ומתקנים ימיים בישראל ופועלת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, תוך התאמה ייחודית לצרכיו בגמישות, באחריות ובמקצועיות.

התאמה ביבשה: שירותי אבטחה מקיפים למתקנים ולצרכים ייחודיים

אחד מסוגי הפרויקטים המורכבים לאבטחה ולניהול הם פרויקטים בהובלת חברת "נתיבי ישראל", אשר אחראית לפיתוח תשתיות התחבורה בישראל. מדובר בפרויקטים יבשתיים בסדר גודל עצום, בניהם תכנון, פיתוח ואחזקת כבישים בינעירוניים, מסילות רכבת, הקמת שדות תעופה אזרחיים, ופרויקטים רבים בעלי חשיבות. חברת נתיבי ישראל אחראית על מערך כבישים בין עירוניים באורך כולל בן כ-8,000 ק"מ, ובאמתחתה עשרות פרויקטים נוספים בדרכם לפיתוח וליישום. הקמת כל פרויקט כזה, מעבר לתכנון ההנדסי והאדריכלי, מחייבת תכנון לוגיסטי ובטיחותי, אשר מביא בחשבון את כלל צרכי הפרויקט, הסיכונים, וזאת לצד הצורך לשמירה על שגרה והפרעה מועטה ככל הניתן לתנועה ולסביבה.

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

"התאמה" מציגה מומחיות שאין שניה לה בליווי פרויקטים לוגיסטיים מורכבים, ומהווה כוח עזר לחברת נתיבי ישראל, באמצעות מערך בן מאות פקחי תנועה שהיא מעמידה לרשותה, למגוון פרויקטים ברחבי הארץ. פקחי התנועה והסדרנים של חברת התאמה אחראים על הכוונת התנועה באזור הפרויקט, הרחקת הציבור מסיכונים, שמירה על שטח סטרילי ומאובטח, שמירה על הסדר וליווי של כל פרויקט ופרויקט. החברה מספקת שירותי אבטחה מתקדמים, המשלבים בין כלים טכנולוגיים מתקדמים לכוח אדם עילית הנבחר בקפידה וזוכה להכשרה מורחבת, ליווי צמוד ופיקוח קפדני, וזאת לצד התאמה מלאה לצרכי כל פרויקט ופרויקט, בים, ביבשה ובאוויר. שירותי החברה אינם מוצר מדף, וכל התקשרות כוללת היכרות מעמיקה עם הפרויקט וצרכיו, היכרות עם התוכניות ההנדסיות, שעות הפעילות וכוח האדם המתוכנן לפעול במקום, וזאת לצד בניית תכנית אבטחה וליווי מקיפה המספקת מענה לכל צורך, מקטן ועד גדול, בבטיחות מלאה ובמקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

>> לפרטים נוספים בקרו באתר הרשמי של חברת "התאמה" בכתובת https://hatama.co.il/

Exit mobile version