מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
  • 24 אפריל, 2025 פותחים שערי פרנסה: מהי חלת מפתח ולמה אופים אותה דווקא עכשיו?
  • 24 אפריל, 2025 תלמידי מגמת התיאטרון ב"אהל-שם" נגד הכוונה לקצץ במגמה: "הבגרות שלנו בסכנה"
  • 2 אפריל, 2025 המהפכה התחבורתית מתחילה: מיליון ישראלים יהיו זכאים לנסיעה חינם בתחבורה הציבורית כבר בימים הקרובים
  • 2 אפריל, 2025 מה עשו שוטרי תחנת רמת גן שריגש כל כך את המבלים בפארק הלאומי?
  • 13 מרץ, 2025 "אף אחד לא צריך לוותר על ההורות": רפאל פלג פותח דלת להורות באמצעות פונדקאות
  • 5 מרץ, 2025 עיר עם עוצמה: גבעתיים מתברגת בצמרת החוסן היישובי בישראל
  • 26 פברואר, 2025 לזכרם של ילדי משפחת ביבס: זו ההחלטה של ראש עיריית רמת גן
  • 18 פברואר, 2025 ניצחון הרוח הספורטיבית: אליפות הכושר הגופני לתיכונים
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » עסקים » השלבים העיקריים של שיווק באינטרנט

השלבים העיקריים של שיווק באינטרנט

אביעד ברטוב 1 מרץ, 2021

שיווק באינטרנט הוא השקעה משתלמת במיוחד לרוב סוגי העסקים ברוב תחומי הפעילות. כדי למצות את ההשקעה ולממש את הפוטנציאל העצום של נוכחות דיגיטלית נכונה, חשוב לעבוד באופן מסודר. בפרט כדאי להקפיד על 4 השלבים הבאים:

צילום: pexels
1. מחקר

הבסיס ההכרחי לכל אסטרטגיה שיווקית הוא מחקר, וגם באינטרנט זהו השלב הראשון. המחקר כולל התייחסות מעמיקה גם לעסק עצמו וגם לקהל היעד של העסק. המידע שנאסף במהלך המחקר מקיף מאוד. למשל, מה מבדל את העסק מהמתחרים שלו. או מהן ההתנגדויות העיקריות של המתעניינים במוצרים ובשירותים של העסק, ואיך מספקים להם מענה חכם. יש כמובן גם פרטים טכניים רבים – מהו המגדר של קהל היעד, מהו המצב המשפחתי, תמחור המוצרים והשירותים והאם הוא שונה באונליין בהשוואה לאופליין, ועוד. תהליך מסודר בשלב זה מבטיח החלטות אופטימליות בשלב הבא.

2. אסטרטגיה

המידע משלב 1 מתורגם בשלב 2 לתובנות, ואת כל התובנות יש לגבש לכדי אסטרטגיה מקיפה. שיווק באינטרנט מתרחש כמעט תמיד במספר זירות במקביל. כך למשל עסק יכול להפעיל גם אתר, גם דף פייסבוק, גם ערוץ יוטיוב וגם חשבון אינסטגרם, ובכל אחד מאלה לנהל אינטראקציות שונות עם קהל היעד ולהציע תכנים שמותאמים לו. אפשרויות נוספות הן פרסום ממומן – בגוגל, ברשתות חברתיות וגם באנרים באתרים שונים וקמפיינים באאוטבריין או טאבולה. מטרת השלב השני היא להחליט איפה לפעול, וזאת מתוך מחשבה גם על העתיד הקרוב וגם על זה הרחוק יותר.

3. הוצאה לפועל

שלב ההוצאה לפועל של אסטרטגיית השיווק באינטרנט שנבחרה הוא שלב מאתגר במיוחד. אם לדוגמה האסטרטגיה כוללת הקמת אתר, חובה לוודא שהוא נקי משגיאות, שהוא מתאים גם לצפייה במובייל, שהוא מייצר חוויית משתמש מוצלחת מאוד עבור קהל היעד שנקבע, ושיש תוכנית תוכן שמאפשרת לעדכן אותו לעיתים קרובות כדי שגוגל תעניק לו ציון מרבי. באופן דומה גם ההוצאה לפועל של המרכיבים האחרים באסטרטגיה מחייבים תוכן איכותי – טקסטים, תמונות, וידאו ועוד – ולא פחות חשוב, המשכיות. בשלב הזה כבר מתקבלים פידבקים מגולשים, וכדאי למנף אותם לטובת שדרוג השיווק, ולמעשה מומלץ באופן כללי לבצע בקרה והשבחה.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
4. בקרה והשבחה

אחד היתרונות העיקריים של שיווק באינטרנט הוא היכולת לקבל נתונים מדידים ומדויקים אודות הביצועים של כל מרכיב בתוכנית, בזמן אמת. כשמנצלים את העובדה הזו, אפשר לקבל תמונת מצב ברורה לגבי כדאיות כל פעולה ופעולה – וכך להשביח את השיווק עוד ועוד. ההשבחה באה לידי ביטוי בשתי דרכים עיקריות: בחירה טובה יותר של ערוצי פעילות מתגמלים באמת ובהתאם חלוקה אופטימלית של התקציב, ושדרוג מתמיד של כל קמפיין ופעילות (מודעות בגוגל, פוסטים באינסטגרם, האתר של העסק וכו'). שימוש בכל הכלים הדיגיטליים שמספקים את המידע יקר הערך מצריך בקיאות וניסיון, ולכן כדאי לעבוד עם מומחים בתחום דוגמת משרד פרסום ירדן דיגיטל.

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת אמור
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:14
20:13
ירושלים
18:49
20:11
חיפה
19:02
20:15
באר שבע
19:12
20:11
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס