Site icon מקומון רמת גן

השכרת גימבורי – כל מה שצריך לדעת לפני שמשכירים

גימבורי הוא מעין משטח מוגן שמאפשר לפעוט שלכם לבחון את סביבתו תוך שהוא עטוף באביזרים שמגוננים עליו ומאפשרים לו להתנסות, לחוש וליהנות ממתקנים מהנים במיוחד. אם אתם חוגגים עם שירותי השכרת מתנפחים, אתם מזמינים משטח פעילות עם מגוון התקנים כיפים ומהנים.

ימי הולדת לפעוטות ולילדי בית הספר:

לפעמים ימי הולדת לפעוטות נערכים תוך שהם משלבים בין ילדי בית ספר, פעוטות וילדי גן. למשל, אם אתם עורכים ימי הולדת באווירה משפחתית, מגיעים גם האחים האחרים של הפעוטות, החברים של הילדים הגדולים שלכם מבית הספר וכן הלאה. לכן, כדאי מאד לבדוק שהפעילות שבה בחרתם לאירוע שלכם מתאימה גם לילדים וגם לפעוטות. כמובן שמדובר באתגר של ממש. אולם, ללא ספק ניתן להתגבר על האתגר הגדול אם בוחרים נכון שירותים של השכרת מתנפחים.

צילום: עמיעד טאוב

השכרת מתנפחים לילדים

1.השכרת מתנפחים לילדים כיום נחשב לאחת האטרקציות המדהימות באירועי ילדים ותינוקות.

2.בחברת בסט רנט תוכלו להנות ממבחר רחב של גוונים וסוגים של מתנפחים, חדשים ושמורים ברמת סטריליות מאוד גבוהה.

3.המתנפחים מגיעים בחבילות לפי דרישת הלקוח.

נהלי זהירות!

חשוב מאוד למקם את המתקנים מתנפחים במקום מוצל, כאשר השמש פוגעת בג'ימבורי המתקנים עלולים להתחמם וזה לא יהיה נעים.

חשוב מאוד למצוא משטח רך בכדי שאם אחד הילדים נפל שלא יקרה אסון חס ושלום.

חשוב למקם את המתנפחים במקום פתוח, רחוב מפינות הבית, בקרבת שיחים, בכל מקום אשר יכול לגרום חלילה לאסון.

מתנפחים להשכרה זהו הפתרון המושלם לכל ילד וילד בישראל, לראות את ילדיכם מתפלש לו בברכת כדורים, זורק כדורים לכל עבר, מתנדנד על נדנדה ומחייך חיוך שלא נגמר כל זה עושה טוב בלב ובשביל זה אנחנו בבסט רנט לשירותכם

השכרת מתנפחים – מה כדאי לדעת?

האטרקציה: השכרת מתנפחים מאפשרת לכם ליהנות מאטרקציה מיוחדת, בין היחידות שמתאימות עבור ילדים קטנים מאד ואף תינוקות ופעוטות. המתנפחים כוללים בדרך כלל משטח פעילות ענק ומוגן היטב עם מספר רב של התקנים ומתקנים כגון – גלילים שמעודדים זחילה, בריכת כדורים שמאפשרת להתנסות בתנועה וחישה ועוד.

המחיר: השכרת מתנפחים גם היא תלויה כמובן בסוג החברה ממנו אתם משכירים איכות המתקן ואיכותו. כאן כדאי מאד לדעת שיש חשיבות רבה מאד להזמנת שירותי השכרת גימבורי ממקום שמקרין אחריות אך גם אטרקטיביות. אתם בהחלט לא רוצים להזמין שירות שכזה ולצאת מאוכזבים עם כמה משחקים בודדים וחסרי ייחוד.

זהירות: בדקו היטב שיש ביטוח ותו תקן עבור השירות בו בחרתם. שירות השכרת מתנפחים מיועד לפעוטות ותינוקות, הוא חייב להכיל אך ורק חומרים ידידותיים ואיכותיים. אחרת, אתם מסכנים את הילדים שלכם.

את מתקני הג'ימבורי להשכרה ניתן לשלב בכל מיני מקומות:

ברית מילה, בריתה, ימי הולדת, ארוחה משפחתית, גני ילדים ועוד..

 

Exit mobile version