Site icon מקומון רמת גן

השיטה שתסייע לך לייצב את ההכנסות החודשיות בעסק

ההכנסות של העסק אינן עקביות, ואתם מוצאים את עצמכם לא פעם סוגרים את החודש עם מינוס, חובות או הפסדים כבדים? מתקשים לתכנן את ההוצאות ולהתנהל כלכלית, כי ההכנסות שלכם משתנות כל הזמן? רוצים לייצב את ההכנסות החודשיות בעסק, אבל לא יודעים כיצד לעשות זאת? אם כך, אתם חייבים להכיר את השיטה שתעזור לכם לייצב את ההכנסות ולהגדיל את החסכונות ואת השווי נטו. וזוהי כמובן שיטת התכנון הפיננסי על ידי יועץ עסקי של חברת Life Goals.

תכנון פיננסי – מה זה בכלל?

תכנון פיננסי הוא למעשה תכנית חיסכון מנוסחת ומפורטת שמגדירה וקובעת את המטרות הכלכליות שלכם, ואת הדרכים להשגתן. תכנית זו היא למעשה תכנון של העתיד הפיננסי שלכם, והיא מסייעת לכם לקבל החלטות מושכלות יותר מבחינת הפעילות הכלכלית והעסקית שלכם. בנוסף, על פי מחקרים בנושא, מי שפועל לפי תכנית פיננסית, מגיע לשווי נטו גבוה פי 3 ממי שאינו פועל לפי תכנית כזו.
כך שאם אתם רוצים לייצב את ההכנסות החודשיות בעסק, להגדיל את תזרים המזומנים, לחסוך יותר או לתכנן את ההוצאות ואת התקציב שלכם בצורה חכמה, נכונה ומתאימה יותר עבורכם – זה בדיוק מה שאתם צריכים. התכנית הפיננסית תסייע לכם בקבלת החלטות עסקיות ופיננסיות חכמות יותר, וזו הדרך המומלצת ביותר כדי לייצב הכנסות, ובשביל להגדיל את השווי נטו ואת החסכונות שלכם.

תמונה: canva

איך עובד הליך תכנון פיננסי?

אלו הם 5 השלבים בתהליך תכנון פיננסי עם חברת Life Goals, או בכלל:

  1. תיאום ציפיות – קודם כל, מתכנן עסקי צריך לתאם עם בני המשפחה את הציפיות מהתכנית.
  2. איסוף מידע וניסוח המטרות – בשלב הבא יש לאסוף מסמכים שונים, כגון מסמכי בעלות על נכסים, ומסמכי הכנסות והוצאות עדכניים וכאלה מהשנים האחרונות. על היועץ הפיננסי גם לאסוף ולרכז מידע כגון פרטי חשבון בנק, תכניות חיסכון, פוליסות ביטוח, ומאזני רווח והפסד. בנוסף, בשלב זה יועץ עסקי אמור לנסח מטרות מדידות לתכנית.
  3. הערכת המצב – בשלב הערכת המצב, המתכנן הפיננסי אמור לנתח את הנתונים והמידע שברשותו בנוגע למצב הפיננסי שלכם, והוא צריך לאמוד את הפער בין המצב הכלכלי שאתם נמצאים בו, לבין המטרות שהוגדרו עבור התכנית. יתר על כן, בשלב זה המתכנן הפיננסי אמור לעבור גם על תיקי החסכונות שלכם ועליו להעריך עבורכם הזדמנויות ואיומים פיננסיים ולהציג לכם אותם (לדוגמא, הזדמנות לחסכון במס).
  4. פיתוח התכנית והצגתה – בשלב הרביעי היועץ העסקי צריך להציג לכם את מסקנותיו וכן תרחישים אפשריים ואלטרנטיבות שונות – כמו גם את החסרונות ואת היתרונות של כל אחד מהם.
  5. יישום התכנית ומעקב – בשלב האחרון, יועץ עסקי מנסח בכתב תכנית כלכלית מפורטת, שאתם צריכים ליישם אותה. ואז עוקבים אחר התוצאות, כאשר אפשר גם לשנות ולעדכן את התכנית בעתיד.

 

 

Exit mobile version