Site icon מקומון רמת גן

השיטה המובילה לשינוי אורח חיים

נמאס לכם מזה שאתם מתקשים להזיז רהיט בבית או לעשות פעולה ספורטיבית בסיסית? רוצים להתחטב, להתחזק או לעשות שינוי באורח החיים שלכם? אולי אתם אפילו מתכננים להתחיל עם אימוני כושר כבר זמן רב, אך דוחים זאת כי אין לכם זמן, או כי הלו"ז שלכם צפוף.

אז אם אתם רוצים לשמור על גופכם חזק ובריא יותר, ואם אתם רוצים לחטב את הגזרה או להעלות את המסה, אתם חייבים להכיר את תכנית הכושר של יקיר נס.

מהי תכנית האימונים של יקיר נס

תכנית הכושר של יקיר נס היא למעשה תוכנית אימונים אישית אונליין, כאשר יש כמה חבילות כושר, בהיקפים ובמחירים שונים, מהן תוכלו לבחור. החבילה המקיפה ביותר, למשל, כוללת שיחת היכרות, הגדרת מטרות ויעדים, בניית תכנית אימונים לאזור המגורים או לחדר הכושר, יצירת תכנית תזונה בהתאם לצרכים שלכם, ושקילה שבועית – וכל זאת בהתאמה אישית מלאה מאפס, ובליווי צמוד מסביב לשעון.

מיהו יקיר נס?

יקיר נס נחשף לראשונה לעולם הספורט והכושר כשהיה נער בן 15, ושנתיים לאחר מכן הוא כבר סיים בהצלחה את לימודיו במכון וינגייט. ובשנים שעברו, הספיק לזכות פעמיים בתואר מר ישראל וליווה עשרות אנשים בדרך לשינוי משמעותי באורח חייהם. אז אם אתם מחפשים מאמן לתכנית אימונים, במיוחד אם מדובר בתכנית אונליין, אין ספק שכדאי לכם לבחור רק במאמן כושר מוביל בתחום, כמו יקיר.

תמונה: canva

איך זה עובד?

אתם ממלאים שאלון שנשלח אליכם ישירות לווטסאפ, ואז יקיר המאמן בונה לכם, יחד אתכם, תוכנית אימונים אישית. לאחר מכן, מתחילים בביצוע שלבי התכנית וביישומה בפועל, תוך כדי קבלת ליווי מיקיר – בהתאם לחבילה שלכם.

יתרונות תכנית האימונים

אז למה בעצם כדאי לכם לבחור דווקא בתכנית הכושר של יקיר נס? יצאנו לבדוק מהם היתרונות העיקריים של תכנית האימונים של יקיר, על פני התוכניות של המתחרים, ואלו הממצאים:
1. מדובר בתוכנית אימונים אישית אונליין. כך שאם אתם רוצים להיכנס לכושר או להתחיל להתאמן, למרות שאתם עמוסים במשימות, ולמרות שאין לכם זמן "לבזבז" על נסיעות לפגישות ייעוץ או לחדר כושר, מדובר באפשרות הטובה ביותר עבורכם, כי היא מאפשרת לכם לעבור את כל התהליך אפילו בלי לצאת מהבית.
2. כאמור, יש כמה תוכניות כושר שתוכלו לבחור מהן – בהיקפי ליווי משתנים ובעלויות שונות. מה שמאפשר לכם לבחור את החבילה שהכי מתאימה לצרכים ולתקציב שלכם.
3. יקיר נס הוא מאמן כושר ותיק, אמין ומקצועי, שגם למד בוינגייט, גם זכה בעבר בתואר הנחשק "מר ישראל" (פעמיים!), וגם ליווה כבר עשרות אנשים בדרך לשינוי האישי שלהם באורח חייהם, ובדרך להשגת התוצאות והגוף שחלמו עליו. ולכן, אם אתם מחפשים מאמן כושר, במיוחד אם מדובר במאמן לאימונים אונליין, אין ספק שכדאי לכם לבחור רק ביקיר.

מעוניינים בפרטים נוספים? היכנסו לאתר תכניות האימונים של יקיר נס.

Exit mobile version