Site icon מקומון רמת גן

הרוגע של הקצוות הקיצוניים

קרדיט: canva

העולם שלנו מלא בניגודים, יש לנו קונטראס ברור בין שלווה מדהימה לבין מתח אדיר. מרגישים היטב את המעברים בין שקט לקדחתניות החיים שלנו. הבנו כבר שגם כשאנו מחליטים לקחת חופשה, לוקח לגוף ולמיינד כמה ימים עד שאנחנו נרגעים, במקרה הטוב, ובמקרה השכיח יותר, אנו זקוקים לחופשה מהחופשה, כי החלטנו לחלוש על כל אתר אפשרי ולא עצרנו עד שנגמר לנו האוויר בנשימה ובשרירים גם יחד.

אם כך, קיבלנו את ההבנה שאלה הם חיינו, ואנו מחפשים כל אפשרות וקסם כדי להרגיש רגועים לרגע קטן, מידי פעם. כאן אנחנו מציעים את היוגה בתל אביב, העיר הקדחתנית ביותר אולי, החשיבות של יוגה בתל אביב היא עצומה. כאן אנחנו מקבלים בסטודיו אחד את התנועה, הנשימה ואפילו לומדים איך להשתמש בגופינו כדי לעסות ולשחרר בעצמינו את הגוף שלנו.

איך נתאים הכל ליום יום שלנו?

יש לנו בעולם המון סוגי ספורט, תחרותיים יותר ופחות, עצימים יותר ופחות, לכל אדם נוכל למצוא איזה סוג של תנועה שיתאים לטמפרמנט האישי שקיים בו בתקופת חיים הספציפית שמצוי בה כעת.

חלקנו נזדקק לריצה באויר הפתוח עם מוזיקה באוזניים, אחרים ירגישו בנוח במקום סגור ממוזג פלוס מסך טלוויזיה מול העיניים, יש המון אנשים, שריצה היא לא אופציה, ויעדיפו רק חדר כושר עם מכשירים ומשקולות, ואחרים יעדיפו חוג תנועה או ספינינג. בכל אופן, כדאי לנו להכיר את האימון הפונקציונלי.

האימון הזה מגיע לתת לנו את המיומנות שחשבנו שקיבלנו כתינוקות שלומדים לשבת, ללכת, להרים ולזרוק. והנה מה אנו מגלים? שהחיים שלנו במערב כעובדי היי-טק במשרד או עצמאים בבית, נהגים או מלצרים, ובעצם כל מקצוע שנבחר, כולנו זקוקים ללמידה מחודשת של הדרך הבריאה לשיפור הפעילויות היום יומיות שלנו.

אם לוח הזמנים שלנו לא מאפשר הגעה לסטודיו עם לוח זמנים קבוע, נוכל להגיע לאימון פונקציונאלי תל אביב.

בו נלמד איך לצעוד נכון, להתרומם מהכיסא או הספה באופן מיטב ואף איך להרים חפצים כבדים בצורה שתחזק אותנו ולא תפצע, מה שלרוב קורה.

איפה נוכל לקבל את כל הטוב הזה?

במרכז הארץ יש כל כך הרבה מכוני כושר, כל אחד באופי שונה. בחדר הכושר שלנו, תוכלו לקבל מגוון רחב של חללים בו כל אחד ימצא את המקום והאנרגיה הוא מחפש. חיפשתם מכוני כושר בתל אביב? מצאתם אותנו, TLV Gym club. קרליבך 18 תל אביב. תתקשרו למספר: 03-5757870

Exit mobile version