Site icon מקומון רמת גן

הרגלים שחשוב לפתח כשעובדים בתור פרילנסרים

באופן כללי, כדאי שתדעו כי ההגדרה של פרילנסרים באה לידי ביטוי בפעולות שעושים עצמאים שלאורן אפשר לעבוד במקביל עם כמה לקוחות, ולקחת על עצמם כל מיני משימות בד בבד.

בתור פרילנסרים, לא צריך לחתום עם הסכם עם לקוח אחד, יש באפשרותכם לעבוד עם המון לקוחות, או לחלופין לנהל את ענייני החשבונאות שלכם בכוחות עצמכם. מה שאומר, שלהיות פרילנסרים משמעו ליהנות מהחופש לעבוד כמה שתרצו ובשביל מי שתרצו. במידה ותשכילו לקרוא את המאמר שלפניכם למן התחלתו ועד לסיומו, תגלו ערך רב על – הרגלים שחשוב לפתח שעובדים בתור פרילנסרים.

האם אתם יודעים כיצד לחשב את המע"מ?

יש כמה דרכים שילמדו אתכם איך מחשבים מעמ, ואלו הן לפניכם – תכפלו את התוצאה בסכום המוצר, כמו 59*0.1525=9, בעוד התשע זה המס ערך מוסף שיש להוציא מהסכום הכללי, כדי להבין כמה מע"מ שילמתם על סך הכללי. הוספה של מע"מ לסכום כל שהו, מקורה בהבנה כמה נדרש הלקוח לשלם, בעוד החישוב יהיה – חילוק אחוז המע"מ בשיעור של שבעה עשר אחוזים במאה, על ידי פעולה פשוטה – 17:100=0.17. במידה ותהיו מעוניינים להשכיל להבין כמה מע"מ צריך להוסיף למאה ₪, תכפילו מאה ב- 0.17 – 100*0.17= 17 ₪, כאשר שבע עשרה הוא שיעור המע"מ שצריך להוסיף לסכום הראשוני.

האם חשוב לפתח הרגלים של מנוחה מספקת מהעבודה כשעובדים בתור פרילנסרים?

מאוד חשוב, ולמעשה זה ערך עליון, לפתח כל מיני הרגלים של מנוחה מספקת מיום העבודה העמוס, כאשר עובדים בתור פרילנסרים. לפעמים בני האדם שעובדים כפרילנסרים סבורים כי יש להם מספיק חופש לעשות כל מה שבא להם, גם על חשבון שעות העבודה, ולצאת להפסקות בכל זמן נתון.

חרף העובדה שבאופן תיאורטי זה די נכון, המון פרילנסרים מדרבנים את עצמם לעבוד ממש קשה, ולספק את מקסימום העבודה שיש ביכולתם לתת. לכל אלה שנוטים לעשות לעצמם הנחות, אחד מן ההרגלים הכי טובים שתוכלו לאמץ בתור פרילנסרים בא לידי ביטוי בלהקדיש זמן למנוחה ולהירגע. תנסו להגדיר קצת זמן רחוק מהמחשב ומשולחן העבודה שלכם, בשביל לאגור כוחות ואף להתרענן, ותמצאו פעילות שאתם מתחברים אליה, אשר תסייע לכם להפסיק לעבוד ברצף בכל זמן נתון.

האם כדאי לאמץ הרגלים שעובדים בתור פרילנסר של מקום עבודה ייעודי?

כדאי ביותר לאמץ הרגלים שעובדים בתור פרילנסר של מקום עבודה ייעודי, למרות שאתם יכולים לעבוד מכל מקום שבו תחפצו, כאשר בדרך כלל תעבדו מהבית שלכם, אך חוסר מקום עבודה ייעודי, או שעובדים מהכורסא או מהמיטה עשוי להיות קטלני, מה שיהיה מאוד מאתגר לעמוד בהצלחה במשימות בלי הסחות דעת. ואילו מקום עבודה מוגדר מראש מספק לכם צ'אנס ליהנות מסביבה שתעורר בכם השראה, וכן פרודוקטיביות מוגברת, הוא יניע אתכם להישאר ממוקדים, וגם להשיג את המטרות שלכם.

Exit mobile version