Site icon מקומון רמת גן

הקורסים החמים בעולם פיתוח התוכנה

ישראל, המוגדרת היום בעולם כמעצמת הייטק ממשיכה לייצר סטארטאפים מובילים בתחומים שונים. אנו עדים למגמת ביקוש גוברת לאנשי תוכנה מיומנים הפועלים בסביבות מגוונות כמו עולם המובייל, תחום אבטחת המידע והסייבר ועד לפתרונות חדשניים כמו האינטרנט של הדברים – הטמעת תוכנה במוצרים ביתיים שעד כה לא היו מחוברים לרשת – כמו הווילונות, המקרר או המזגן.

השער לעולם ההייטק הוא קורס ייעודי בו ניתן לרכוש את המידע התיאורטי והמעשי – ללא תואר שלם במדעי המחשב ולהשתלב כמעט באופן מידי בעבודה מתגמלת עם תנאים מועדפים. אספנו עבורכם שלושה קורסים חמים שבוגריהן "נחטפים" לשוק העבודה.

קורס פיתוח אפליקציות

אפליקציות למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים הפכו לדרך אולטימטיבית לייצר הון בתוך זמן קצר. חשבו כמה זמן ביליתם במהלך השבוע האחרון בצפייה בתכני וידיאו באפליקציה של YouTube, בשיחה באפליקציות מסרים מיידים כמו ווטצאפ, מסנג'ר וטלגרם. את מכשיר הGPS המגושם החליפו אפליקציות כמו Waze הישראלית או גוגל Maps. מאחורי האפליקציות הללו עומדים מפתחים שעברו קורס פיתוח אפליקציות הן למכשירי אנדרואיד והן למכשירי אפל. המשכורות בתחום זה הן מהגבוהות בארץ ותוך זמן קצר ניתן לרכוש את הידע על מנת  להתחיל לעבוד כשכירים בתחום. בנוסף, תוכלו גם לעבוד עצמאית ולפתח את האפליקציה הבאה שתשנה את העולם.

צילום: pixabay

קורס ניהול רשתות תקשורת ותשתיות ענן

רשתות התקשורת הארגוניות מתקדמות מדי שנה כאשר ארגונים וחברות רבות עוברות לפתרונות מבוססי ענן. אם בעבר כלל התוכנות בחברה היו מותקנות על המחשב המשרדי, היום המחשבים משמשים רק כאמצעי גלישה לתוכנה על רשת האינטרנט (המכונה "ענן" בשל הצורה הגרפית המייצגת את רשת האינטרנט הפתוחה בתרשימי הזרימה המקצועיים). ארגונים רבים זקוקים לאנשי מקצוע מיומנים המגדירים את הרשת וממשיכים לתחזקה באופן שוטף לאחר שעברו קורס ייעודי בתחום. הקורס יכול להיות משולב עם פתרונות אבטחה מתקדמים, הסמכות של "מייקרוסופט" ותשתיות ענן מתקדמות כמו זו של Amazon AWS.

קורס PHP/Full Stack Developers

שפת התכנות PHP ששימשה בעבר כאפשרות מהירה לבניית אתרי אינטרנט, המשיכה והתפתחה כשפה מרכזית לפיתוח מערכות Web מקצועיות. השפה, שהיום מתחרה ראש בראש עם השפות שפותחו על ידי מייקרוסופט (Asp.Net) ושפת Java, זכתה לפופולריות רבה בזכות יכולתה לעבוד בשרתי לינוקס המהירים והיציבים. היום, בעידן בו כמות המידע הארגוני גדלה הכרות עם השפה מאפשרת לבנות ולשכלל כלי מסדי נתונים עצומים המסוגלים להתמודד עם כמות גדולה של מידע ממספר מקורות (ביג דאטה).

לסיכום, קורסי ההייטק החמים מאפשרים ללמוד תוך זמן קצר מקצוע מתגמל שאינו דורש, בהכרח, תואר אקדמי שלם. בעולם הדיגיטלי המתקדם ישנו ביקוש למתכנתים מתחילים ומנוסים כאחד, כאשר הקורסים משמשים כדלת כניסה מהירה והקניית בסיס רחב ללימוד עצמאי על מנת לשכלל את יכולותיכם בתוך מקום העבודה. עומדים לסיים צבא? חלק מהקורסים מוכרים לפיקדון הצבאי ומאפשרים רכישת מקצוע כמעט ללא כל עלות מצדכם.

Exit mobile version