Site icon מקומון רמת גן

הקורונה ברמת גן: עוד בית ספר וגן ילדים יסגרו – התלמידים ישלחו לבידוד

צילום: rawpixel

בחצות הוחלט יחד עם משרד הבריאות והחינוך לסגור את בית הספר 'מורדי הגטאות'. עוד לפני כן הוחלט לסגור את גן 161 ברחוב אמנון ותמר. כמו כן צוותי חינוך מאשכול הגנים 'ערמונים' ומבית ספר רמת חן נשלחו לבידוד.

על פי הידוע לנו בשלב זה, מדובר באם לארבעה ילדים שעובדת במערכת החינוך בעיר ולה 3 ילדים בבית ספר מורדי הגטאות וילדה בגן 161.

נכון לרגע זה, על פי בדיקות הקורונה שנערכו לכל החשודים כנשאים, האם נמצאה חיובית, כמו כן הילדה הלומדת בגן 161 (נסגר כבר אתמול אחה"צ) נמצאה חיובית, ילדה נוספת בשכבת ב' נמצאה חיובית לנגיף אף היא ועתה ממתינים לתוצאות הבדיקה שערכה ילדה נוספת הלומדת בשכבת כיתות ז'.  ילדה שלישית למשפחה בבית ספר נמצאה שלילית.

לדברי ראש העיר כרמל שאמה שפרסם את הדברים, המקרים האלה מעידים עד כמה מרחבי החינוך פגיעים ועלולים לייצר שרשרת הדבקות וכמה צריך לנקוט משנה זהירות. "למזלנו קיבלנו כבר בשבוע שעבר החלטה אמיצה להעביר את כיתות ה-ח ממחר ללמידה מרחוק ובכך הקטנו את הסיכון בבתי הספר ביותר מ-50%."

"אתמול פגשתי את שר החינוך, יואב גלנט," הוסיף שאמה, "הסברתי לו שרמת גן תמשיך להוביל קו זהיר ככל האפשר לגבי ילדי העיר והחלפנו דיעות מה ניתן לעשות לגבי שנת הלימודים הבאה."

"אנחנו מטפלים בכל המקרים האלה בצמוד עם משרדי הבריאות והחינוך ומתעלמים מרעשי הרקע שמייצרים גם בעניין הזה כמה עסקנים פוליטיים וועדים ממורמרים וחסרי אחריות שמנסים לנצל את המצב." סיכם ראש עיריית רמת גן.

Exit mobile version