Site icon מקומון רמת גן

הצגות חדשות שעולות השנה בתיאטרון הישראלי

עידן הקורונה כבר מאחורינו ועתה עיני כולם נשואות לעתיד ורוד ושמח יותר במיוחד כשעולם התרבות חוזר לפעילות מלאה ובתי התיאטרון מחזירים לבמות את ההצגות הגדולות שלהם. הזמן הארוך שנכפה על התיאטרון הישראלי, הביא עימו אפשרויות חדשות ובמהלך החודשים הקרובים, יעלו ויגיעו לבמות הצגות חדשות ומרעננות שצפויות למושך הרבה מאוד קהל שחיכה בשקט ובסבלנות רבה לרפרטואר חדש בתיאטרון הישראלי.

בכתבה הבאה נציג לכם כמה מן ההצגות הבולטות שעולות בזמן הקרוב וצפויות להפוך ללהיטי קיץ בימתיים. כדאי ומומלץ לקנות מראש כרטיסים להצגות שכן הביקוש להצגות אלו גדול במיוחד. להלן ההצגות המובילות של 2021:

אפס ביחסי אנוש

ההצגה שמביאה את הסרט המצליח שהיה לאחד הסרטים המצליחים בישראל לבמה עם מגי אזרזר ומשי קלינשטיין, חוזרת לתאריכים חדשים. מדובר בהצגה של תיאטרון בית ליסין שהצליחה למשוך קהל רב והייתה עוד בעידן טרום הקורונה, לאחת ההצגות המצליחות בישראל. עתה, בית ליסין מחזיר את אפס ביחסי אנוש לבימה עם עשרות תאריכים חדשים. הכינו כרטיסים מראש כי הביקוש כאמור, הוא גדול במיוחד.

בוסתן ספרדי 2021

גם תיאטרון הבימה לא נח לרגע ועבד הרבה על הצגות חדשות במהלך ההפסקה הארוכה של השנה האחרונה. וכך, הבימה מעלים לבימה מתיחת פנים וגרסה מחודשת של ההצגה המצליחה ביותר שלהם בכל הזמנים. מדובר בהצגה בוסתן ספרדי בגרסת 2021.  הגרסה החדשה תנוצח ע"י הבימאי הוותיק והידוע צדי צרפתי שמחזיק ברזומה מפואר של הפקות תיאטרון גדולות.

בגרסה החדשה של בוסתן ספרדי 2021, יככבו כמה מהשמות המוכרים ביותר במוזיקה ובתיאטרון הישראלי. תוכלו למצוא שם את הזמרת והשחקנית רוני דלומי, טל מוסרי, חני נחמיאס, רובי פורת שובל ועוד מספר גדול של משתתפים. זוהי הצגה מוזיקלית והיא צפויה להיות ללא ספק אחד הלהיטים הבימתיים הגדולים של קיץ 2021.

עד קצה הקשת

ומה קורה עם תיאטרון הקאמרי? ובכן, גם הקאמרי הכין כמה הפתעות בתקופת הקורונה, והקיץ הזה הוא יציג כמה הצגות חדשות ומסקרנות מאוד. אחת מהן היא ההצגה עד קצה הקשת שתככב בה לא אחרת מאשר מיה דגן לצד השחקן המצליח והעסוק עד מאוד איציק כהן. מדובר בעיבוד עברי למחזמר הידוע ג'ודי, שמבוסס גם הוא על הסרט המצליח שמביא לבמה את סיפורה המרתק של הכוכבת ההוליוודית הבלתי מעורערת ג'ודי גארדלנד.

על התרגום העברי של עד קצה הקשת הופקד דורי פרנס ועל הבימוי עידו רוזנברג. אין ספק שהצגה זו תהיה אחת המדוברות והמבוקשות ביותר בקיץ הקרוב וכדאי מאוד להצטייד בכרטיסים מראש כדי לשריין לעצמכם מקום טוב באולם.

הצגות נוספות ששווה בהחלט לבדוק: "גאון בכלוב" של הקאמרי, "מי כמוני" של תיאטרון גשר ו-"עוד חוזר הניגון" של הבימה.

Exit mobile version